Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:15:00 GMT

توقیف محموله 2 تنی ماهی فاسد در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۳۷۹۵

توقیف محموله 2 تنی ماهی فاسد در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف محموله 2 تنی ماهی فاسد در ایستگاه پلیس راه رشت - قزوین خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور گفت: مأموران پلیس راه رشت - قزوین ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو نیسان حامل بار ماهی مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کشف 2 تن ماهی فاسد از این خودرو افزود: راننده قصد داشت ماهی ها را به استان وارد کند و پس از نمک اندود کردن (ماهی شور) آن ، به فروش برساند.
رئیس پلیس راه استان گیلان از تحویل محموله به اداره بهداشت استان خبر داد.
ماهی دودی شده و شور در گیلان استفاده زیادی می شود و مردم این استان، از این نوع ماهی ها در کنار غذاهای محلی استفاده می کنند. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند در موارد بسیاری، ماهی‌هایی که به صورت تازه فروخته نمی‌شوند و بر روی دست فروشندگان می‌مانند، برای شور کردن و دودی کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل توصیه می کنند در صورت استفاده از این نوع ماهی ها ، توسط خود مردم شور شود.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد