Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:07:27 GMT

بدرقه شهدای گمنام در معراج شهدای اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۴۲۷۲

بدرقه شهدای گمنام در معراج شهدای اهواز برگزار شد

آیین بدرقه پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال در معراج شهدای اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با ایام پایانی ماه صفر و رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) آیین بدرقه پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند برگزار شد نیروهای قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.

پس از قرائت فاتحه و ادای احترام پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مسئولان و نمایندگان شهرستان آغاجاری تحویل داده شد.

کاروان حامل پیکر شهدا دقایقی پیش از معراج شهدای اهواز حرکت خود را به سمت آغاجاری آغاز کرد و تا ساعاتی دیگر در میان استقبال همشهریان شهید بهروز عطوفت وارد این شهر می‌شود.

قرار است پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن در شهرستان آغاجاری و دیار شهید رضا ملائی، شهید علی‌اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی‌نژاد تشییع شود و در بخش جولکی این شهرستان آرام بگیرد.

آئین تشییع پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس صبح روز جمعه 26 آبان ماه سال 1396 همزمان با 28 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری در آغاجاری و دیار شهید اسفندیار طاهری، شهید منوچهر بهمئی و شهید اسماعیل کنارکوهی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهدای والامقام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان علما و روحانیون در شهرستان آغاجاری تشییع می‌شود و پس از آن میهمان بخش جولکی می‌شوند.

آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید گمنام ساعت 15:30 امروز پنج‌شنبه 25 آبان ماه در شهر آغاجاری آغاز می‌شود و همشهریان شهید نجف‌قلی خلیلی، شهید نورالله طواف و شهید حسن کلاه‌کج پیکر شهدا را در بر می‌گیرند.

مردم آغاجاری و دیار شهید حسین داوودی، شهید علیرضا حیدریان و ایرج بهمئی از میدان حافظ به استقبال مسافران تازه از سفر بازگشته و شهدای گمنام دفاع مقدس می‌روند و بر تابوت آنها بوسه می‌زنند.

آیین استقبال از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس تا یادمان شهدای گمنام آغاجاری ادامه دارد و پس از آن مراسم ویژه‌ای با حضور اهالی دیار شهید عبدالحسین محمدی، شهید غلامعباس سلیمانزاده و شهید الیاس قنواتی برگزار می‌شود.

به‌زودی جزئیات برنامه‌های وداع و تشییع 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان آغاجاری و بخش جولکی به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خوزستان می‌رسد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران