Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیمشک - ایرنا -پنجمین محموله کمک های غذایی و پوشاک مردم اندیمشک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

فرماندار اندیمشک پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این محموله شامل آب معدنی،کنسرو، پتو و دیگر نیازهای ضروری زلزله زدگان می باشد ضمن اینکه در کنار این کمک ها ، مردم اندیمشک به صورت خودجوش نیز کمک رسانی خوبی به مناطق زلزله زده داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان جهانگیری بیان کرد: تاکنون چندین محموله از اندیمشک به مناطق زلزله زده ارسال شده و این روند با راه اندازی یک مرکز جمع آوری کمک های عمومی در محل فرمانداری ادامه دارد.
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:به منظور خدمت رسانی و کمک بهتر به زلزله زدگان کرمانشاه ، موکب مردمی اندیمشک در این منطقه راه اندازی می شود.
جهانگیری افزود:با کمک مسئولان و مردم نوعدوست شهرستان اندیمشک این موکب تا ساعاتی دیگر راهی مناطق زلزله زده می شود.
فرماندار اندیمشک با قدردانی از نوعدوستی مردم این شهرستان از آنها خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب های معتبر واریز کنند.
وی با اشاره به استقبال مردم این شهرستان از اهدای خون برای مصدومان حادثه زمین لرزه اخیر بیان کرد:بسیاری از مردم اندیمشک برای اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی اعلام آمادگی کرده اند.
زمین لرزه ای که با شدت 7،3 ریشتر یکشنبه شب غرب کشور را تکان داد خسارات سنگین جانی و مالی برجای گذاشت.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است