Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در آیینی ویژه یاد و خاطره 87 شهید روحانی و طلبه آذربایجان غربی گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به این که در آیات و روایات همواره بر مقام و منزلت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تاکید شده است گفت: حضرت علی ع هم که به عنوان دومین شخصیت عالم هستی مطرح هستند در آرزوی شهادت زندگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: وظیفه ما در قبال شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادامه این مسیری است که آنها شروع کرده اند و در این راه وظیفه علمای دینی سنگین تر است.
وی ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ حوزه های انقلابی نیز در همین راستا می باشد.
حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: طرح حجره شهدا در تمام حوزه های علمیه اجرا می شود و یادواره های شهدای روحانی نیز در تمام حوزه های علمیه اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام قاسم خانی مدیر حوزه امام خامنه ای ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات امام خمینی ره گفت: به گفته امام خمینی ره جلب رضایت الهی و حق طلبی و حمایت از مظلوم مهمترین هدف شهدا بود.
آذربایجان غربی 87 شهید روحانی را در دوران پر افتخار دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد