Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با دستور فرمانده ناجا حدود ۱۰ هزار نیرو از مرکز کشور و دیگر استان‌ها به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار اسکندر مؤمنی امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: از لحظات آغازین این حادثه تأسف بار نیروی انتظامی کرمانشاه با تمام ‌امکانات پای کار بود و برای کمک به مردم آسیب‌دیده در میدان حادثه حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناجا در دو زمینه، تٔمین امنیت مناطق زلزله‌زده و تأمین امنیت محموله‌های ارسالی تاکنون انجام وظیفه کرده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیرو به اندازه کافی در مناطق زلزله‌زده حضور دارند، گفت: با دستور فرمانده ناجا حدود 10 هزار نیرو از مرکز کشور و دیگر استان‌ها به مناطق زلزله‌زده اعزام شده اند.

مؤمنی با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس امنیت مطلوبی در جاده‌ها و سطح مناطق زلزله‌زده وجود دارد، افزود: در حوزه ترافیکی نیز همکاران ما به خوبی در منطقه حاضر شده‌اند و اکنون تمامی مسیرهای منتهی به منطقه زلزله‌زده باز و تردد در آنها روان است.

وی عنوان کرد: با توجه به امنیت مطلوبی که در منطقه فراهم است دستگاه های کمک‌رسان به خوبی می توانند کار امداد به زلزله‌زدگان انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه کمبود چادر احساس می‌شود گفت: متأسفانه پیش از این در توزیع اقلام کمکی به مردم مشکل وجود داشت به نحوی که برخی از افراد چند چادر دریافت کردند و به برخی از خانواده‌ها چادر نرسیده است.

اسکندری عنوان کرد: نیروی انتظامی به منظور اسکورت محموله‌های کمکی ارسالی به مناطق زلزله‌زده آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام /

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند