Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@22:29:14 GMT

درگیری دایی با مامور نیروی انتظامی!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۳۲۰۶

دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید. ناطقان: سرمربی تیم فوتبال سایپا به دنبال مجادله ای که با یکی از ماموران نیروی انتظامی داشت با وی درگیر شد و چند بازیکن سایپا هم به حمایت از وی وارد ماجرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید.

در پایان این دیدار علی دایی که از سوی یکی از هواداران مورد توهین قرار گرفته بود به مامور نیروی انتظامی اعلام کرد که شکایتی از وی ندارد و از حقش گذشته است اما این مامور اصرار داشت که با این تماشاگر برخورد شود و وقتی با اصرار علی دایی مواجه شد به او توهین کرد که کار به درگیری لفظی کشید.

پس از این اتفاق مهدی ترابی و چند بازیکن سایپا هم وارد معرکه شدند که درگیری فیزیکی هم با هل دادن همدیگر صورت گرفت و اوضاع آشفته ای را در پایان سومین دوره رقابت های جام شهدا رقم زد.

منبع: مهر برچسب ها: درگیری ، علی دایی ، مامور نیروی انتظامی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها