Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@15:57:52 GMT

سهام آسیایی علیرغم افت وال‌استریت سود کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۵۳۵۱

سهام آسیایی علیرغم افت وال‌استریت سود کرد

  به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز پنج‌شنبه سهام آسیایی با غلبه بر ضررهای اولیه بالا رفتند، درحالی‌که پس از داده‌های اقتصادی امیدبخش در آمریکا و انتظار افزایش نرخ بهره بیشتر، قیمت دلار اندکی افزایش یافت.

گسترده‌ترین شاخص ام‌اس‌سی‌ای در آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن، ۰.۶ درصد به ارزش خود افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام استرالیاایی ۰.۳ درصد افزایش داشت؛ کاهش نرخ بیکاری در ماه اکتبر به ۵.۴ درصد که کمترین میزان آن از اوایل ۲۰۱۳ تا کنون است، سهام را تقویت کرد.

نیکی۲۲۵ ژاپن، درحالیکه سرمایه‌گذاران پس از ۶ روز افت متوالی این شاخص به دنبال معاملات خوب می‌گشتند، ضررهای اولیه خود را جبران کرد و جهشی ۱.۵ درصدی داشت.

پس از این که در طول شب شاخص‌های مهم وال‌استریت افت کردند، و شاخص انرژی اس‌اندپی۵۰۰ در طول ۴ روز سقوطی ۴ درصدی داشت که این ضعیف‌ترین دوره ضرردهی آن در ۱۴ ماه اخیر بود، سهام ای‌مینی از اس‌اندپی۵۰۰ با رشدی ۰.۲ درصدی مواجه شد.

درحالی که دو نماینده جمهوری‌خواه آخرین طرح پیشنهادی سنا در مورد برنامه عظیم اصلاحات مالیاتی را مورد انتقاد قرار دادند، نگرانی‌ها درباره پیشبرد این برنامه دوباره به اوج رسید.

شاخص دلار که ارزش این پول سبز رنگ را در برابر ۶ ارز مهم جهان دنبال می‌کند، با افزایش اندک ۰.۱ درصدی خود را به رقم ۹۳.۸۹۳ رساند درحالی‌که یورو با ۰.۱ درصد کاهش به نرخ ۱.۱۷۷۹ دلار افت کرد و از بالاترین میزان یک‌ ماهه ۱.۱۸۶۰ دلار که در روز چهارشنبه برای خود ثبت کرده بود، عقب‌نشینی کرد.

دلار دربرابر همتای ژاپنی خود ۰.۲ درصد رشد کرد و به نرخ ۱۱۳.۰۵ ین رسید. این درحالی بود که در طول شب تا عمق ۱۱۲.۴۷ ین هم سقوط کرده بود. اما همچنان با فاصله زیادی نسبت به رکورد ۱۱۴.۷۳۵ ین خود که در هفته گذشته که سهام ژاپن به رکورد ۱۰ ساله خود رسیده بودند، ثبت کرده بود، باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • محرک جدید بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱