Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین گفت: اداره کل پست البرز به عنوان بازوی ثبت احوال و رابط بین مردم و این سازمان تاکنون یک میلیون و صد هزار کارت ملی هوشمند را برای مردم صادر و از طریق واحدهای پستی به مردم تحویل داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فرزین مدیر کل پست استان البرز به خبرنگار کرج رسانه گفت : اکنون ۲۰ واحد پستی در استان البرز اقدام به پیش ثبت نام ، ثبت نام  و تامین کارت ملی هوشمند در سطح شهرستانها خواهند داشت و خدمات تعویض و صدور را با همکاری و هماهنگی اداره کل ثبت احوال استان به متقاضیان انجام می دهند و اداره کل پست  به عنوان بازوی ثبت احوال و رابط بین مردم و این سازمان تاکنون  یک میلیون و صد هزار کارت ملی  هوشمند را برای مردم صادر  و از طریق واحدهای پستی به مردم تحویل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه به همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و گفت:با کمک اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز در راستای سهولت ارباب رجوع ، مردم به جای آنکه به واحدهای ثبتی مراجعه کنند بدلیل پراکندگی واحدهای پستی در استان درخواست و مدارک خود را به واحدهای پست تحویل داده و پس از طی مراحل کاری خود به متقاضیان در درب منازل تحویل می دهند.

 فرزین با اشاره به خدمات پست استان به مسافران کربلا در اربعین حسینی گفت: حدود ۱۴ هزار و ۱۹۹ گذرنامه را ازمبادی ارسال دریافت و به درب منازل متقاضیان و زائران تحویل داد تا در آستانه اربعین حسینی ادای دین خود را به ساحت مقدس امام حسین (ع) و خاندان مطهرشان ادا کند.

 فرزین گفت: اداره کل پست استان البرز در ۱۶ روزه ی اول تا ۱۶ آذر موفق شد چهارده هزار و صدو نود و نه تا گذر نامه را از مبادی ارسالش بگیرد و به درب منازل متقاضیان توزیع کند که بتواند کمکی کند و ادای دینی کند مردم درشرکت مراسم اربعین حسینی داشتن.

 وی در پایان گفت: پست در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش در هزینه ها نیز گام های موثری برداشته و به همین منظور در تجارت الکترونیک در سالهای اخیر موثر بوده و توانسته به عنوان سازمانی مطمئن و امین میان مردم و سازمانها ، نهادها و تولید کنندگان به وظایف خود عمل کرده و جایگاه خود را در افزایش امنیت، آرامش و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری به خوبی ایفا کند و  دغدغه این روزهای مردم و دولت که آلودگی هواست را کاهش دهد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد