Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حذف قانون اعدام قاچاقچیان ممکن است در راستای مصالح مردم و منافع نظام نباشد ولی راهی جز تمکین به قانون نیست و تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن این قانون اجرا شود.

به گزارش ایرنا سردار مویدی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در سالن جلسات هتل رنگین کمان خرم آباد افزود: مواد مخدر یی پدیده ای مافیایی است ولی انسداد مرزها برای جلوگیری از ورود مواد مخدر اقدام بازدارنده خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص نحوه برخورد با نقاط آلوده در سطح شهرها اظهار کرد: تمام استان ها موظفند نقاط آلوده خود را شناسایی و اقدام به برخورد با قاچاقچیان و معتادان متجاهر کنند.
وی با بیان اینکه 520 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در کشور کشف شده است، گفت: 75 درصد از این کشفیات در مرز کشف شده است که بیش از 65 درصد این کشفیات منشا اطلاعاتی دارد.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: مواد مخدر جدید روبه گسترش بوده به طوریکه بیش از 700 نوع مواد مخدر توسط سازمان ملل شناسایی شده است.
وی اظهار کرد: مواد مخدر سنتی در کشور ما مخاطب بیشتری دارد و مصرف کنندگان کمتر به سمت روان گردان ها می روند.
سردار مویدی افزود: مواد روان گردان تهدیدی جدی است و خانواده ها باید برای جلوگیری از گسترش این مواد همکاری خوبی با دولت داشته باشند.
وی افزود: فروش مواد مخدر در سطح شهر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و دستگاه های استان موظفند با خرده فروشان در میادین و مغازه ها و سایر نقاط برخورد کنند.
این خبر تکمیل می شود...
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!