Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از رشد ۲۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۲۴ تن و ۹۶۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، علی زندی صبح امروز در ستاد فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان درمیان اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال 24 تن و 961 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه 25 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا 3 هزار و 200 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند همچنین 570 خودرو که رشد 51 درصدی داشته و 63 دستگاه موتورسیکلت که 3درصد رشد داشته توقیف شده است.

خراسان جنوبی 98 شهید و 80 جانباز در بحث مبارزه با مواد مخدر دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در استان 98 شهید و 80 جانباز در حوزه مبارزه با مواد مخدر داریم.

زندی بیان کرد: هرچه تعاملات اعضای خانواده که مهم‌ترین رکن تشکیل اجتماع است مستحکم‌تر باشد زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

فعالیت 49 سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با موادمخدر در استان خراسان جنوبی

وی افزود: یکی از سیاست‌های دولت بحث اشتغال بهبود یافتگان است که همه مسئولان باید برای فراهم کردن بسترهای اشتغال بهبود یافتگان پیشقدم شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید مبارزه با موادمخدر را اجتماعی کنیم افزود: در حال حاضر 49 سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با موادمخدر دراستان خراسان جنوبی فعال هستند.

زندی یادآورشد: از حدود 80 مرکز سرپایی درمیان اعتیاد در استان 60 درصد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و تاکنون این بیمه هزینه هزار و 55 نفر را پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر