Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه موکب‌داران ۸ استان کشور برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان اعزام شده یا در حال عزیمت هستند، گفت: مهم‌ترین هدف خادمان اهل بیت‌(ع) کمک به زلزله‌زدگان و پخت غذای گرم است.

جمشید گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره عزیمت خادمان اربعین حسینی و موکبهای خدمات‌رسان به مناطق زلزله زده کشور اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله و خسارت ناشی از آن، برخی از موکبهای اربعین حسینی که در مسیر بازگشت به استانهای خود بودند راه را به سمت استان کرمانشاه و مناطق حادثه دیده عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی موکبها که در روزهای گذشته به کشور بازگشته‌اند به فوریت برای خدمات‌رسانی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه رهسپار شدند و چادرهای خود را در این منطقه به پا کرده‌اند.

به گفته قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، بسیاری از موکب‌داران دیگر نیز بعد از استراحتی کوتاه به سمت مناطق زلزله زده عزیمت می‌کنند تا خدمات لازم به ویژه در بحث پخت غذای گرم را انجام دهند.

گودرزی افزود: مقداری از اقلام موکبهای اعزامی به مناطق زلزله زده تهیه شده اما سایر اقلام باید از سوی خیرین و هیئتهای مذهبی و مردم تامین شود.

وی تصریح کرد: آشپزخانه‌ها برای پخت غذا در مناطق زلزله زده در حال احداث است و این فعالیت مهم حداقل در مدت 10 روز انجام می‌گیرد.

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات توضیح داد: موکبهای برخی استانها به مناطق اعزام شده‌اند و برخی دیگر نیز در حل عزیمت هستند؛ می‌توان در این رابطه از موکب‌داران خوزستان، کرمانشاه، ایلام، تهران، قزوین، گلستان، قم، مرکزی و ... نام برد.

انتهای پیام/

R1365/P1014142/S2,23,1392/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، این مقام مسئول که نامش فاش نشده است در گفت وگو با «العربی الجدید» خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم شمار اسیران زنده اسرائیلی را اعلام کنیم ولی تعداد آنها بسیار بیشتر از آماری است که در رسانه‌های اسرائیلی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: جنبش حماس به تنهایی حدود ۳۰ ژنرال و افسر عالیرتبه اسرائیلی را در اختیار دارد که روز هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) از مقرهای نظامی و برخی مقرهای امنیتی حساس به اسارت گرفته شده‌اند.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: این اسیران در مکان‌هایی با حفاظت شدید و به دور از دسترس نظامیان اشغالگر نگهداری می‌شوند و دسترسی به آنها در هر شرایطی غیر ممکن است.

وی اظهار کرد: بنیامین نتانیاهو و وزیران کابینه‌اش از ترس واکنش صهیونیست‌ها و برافروخته شدن آتش خشم نظامیان، اطلاعات اسیران خود را اعلام نمی‌کنند.

این مقام برجسته حماس، گفت: تنها راه آزادسازی اسیران اسرائیلی، مذاکرات جدی است که به آتش بس کامل و بازسازی نوار غزه منجر شود.

وی افزود: عملیات مجدد رژیم صهیونیستی در شمال و مرکز باریکه غزه پس از آنکه این مناطق را پاکسازی شده اعلام کرده بود، نشانه شکست این رژیم است.

عضو برجسته حماس تصریح کرد: یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در باریکه غزه و نه در تونل‌ها بلکه در میدان به فرماندهی خود ادامه می دهد و ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره حضور وی در مخفیگاه‌های زیر زمینی دروغ و برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در دستیابی به اهداف حملات تجاوزکارانه به باریکه غزه است.

وی افزود: السنوار به مناطق درگیری سرکشی و با رزمندگان دیدار می‌کند و اوضاع مقاومت در باریکه غزه را به اطلاع سران جنبش در داخل و خارج نوار غزه می‌رساند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه