Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:00:25 GMT

فاصله زیادی برای رسیدن به نقطه مطلوب در اقتصاد داریم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۷۷۸۱

فاصله زیادی برای رسیدن به نقطه مطلوب در اقتصاد داریم

زنجان-وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: با وجود اقدامات زیادی که در حوزه اقتصاد انجام پذیرفته است اما فاصله زیادی برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از انجمن خیریه مهرانه زنجان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی دشمن در برهه کنونی، ضربه زدن از راه اقتصادی است، افزود: باوجود اینکه در حوزه اقتصاد فاصله زیادی برای رسیدن تا نقطه مطلوب داریم، با این وجود همه مسئولان عزم خود را برای رسیدن به این مهم جزم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولویت امروز مسئولان نظام، ارتقای جایگاه اقتصاد کشور به حدی است که تحت تاثیر هیچ‌گونه فشار و تحریمی قرار نگیرد، ادامه داد: خوشبختانه مسئولان نظام مصمم هستند تا نگاه ویژه‌ای به اقتصاد کشور داشته باشند؛ چرا که اقتصاد یکی از نیازهای قابل توجه کشور در برهه کنونی است.

حاتمی با بیان اینکه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید تمام استعدادها و ظرفیت های ملی کشور پای کار بیایند، گفت: باید به صورت خستگی ناپذیر، با همت، تلاش مضاعف و مدیریت جهادی کارکرد و عملکرد دقیقی در این زمینه داشت تا مردم بتوانند نتایج این اقدامات را به وضوح در جامعه مشاهده کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه روند عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تا به امروز اقدامات شایانی در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور از سوی مسئولان نظام انجام شده است اما هنوز به سطح ایده‌آلی که مردم بتوانند در آسایش و آرامش باشند، نرسیده‌ایم

حاتمی خاطرنشان کرد: همه باید به این مهم توجه داشته باشیم که دشمن در عصر حاضر همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام، معطوف بخش اقتصادی کرده است و این بدان معنی است که باید از بخش اقتصادی به‌عنوان صحنه اصلی مبارزه یاد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

کد خبر 6089512 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست