Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی از اواسط هفته آینده برای مناطق غربی کشور بارندگی و وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی نیز بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی و بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل‌ها از بعد از ظهر یکشنبه(28 آبان ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط  شمال غرب و غرب افزایش ابر، بارش باران ،گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این سامانه در روز دوشنبه (29 آبان ماه) تقویت شده و علاوه بر مناطق فوق ، به تدریج بخش‌هایی از نواحی مرکزی را نیز در بر می‌گیرد.

روز سه شنبه (30 آبان) نیز در نیمه غربی کشور بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود. روزهای دوشنبه(29 آبان) و سه شنبه(30 آبان) در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب و غرب بارش برف دور از انتظار نیست. همچنین بر این اساس وضع هوای مناطق متاثر از این سامانه در روزهای  یکشنبه (28‌آبان) از بعد از ظهر این روز بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل،زنجان، کردستان، کرمانشاه ، همدان و  شمال ایلام پیش بینی می‌شود.

در روز دوشنبه (29 آبان) بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت  در برخی نقاط استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی،اردبیل،زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام ، همدان ، مرکزی، لرستان و قزوین پیش بینی می شود.همچنین به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، از بعد از ظهر یکشنبه(28 آبان)  و طی روز دوشنبه(29آبان) پدیده گردوخاک در برخی نقاط غرب و جنوب غرب دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، براساس این اطلاعیه درمناطق غربی کشور، تا روز شنبه(27آبان) هفته آینده جو پایدار بوده و نوسان دمایی قابل توجهی پیش بینی نمی شود ولی از روز یکشنبه(28 آبان) هفته آینده دراین مناطق افزایش ابر و از بعد از ظهر این روز و طی روزهای دوشنبه(29 آبان) و سه شنبه (30 آبان) بارندگی، گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد که در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال  بارش به صورت برف وجود دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود