Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی کوبودنا در حاشیه ارسال محموله ۲ تنی آرد و نان به مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: همانند سایر مردم ایران اسلامی که درحال کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور هستند صنایع غذایی کوبودنا استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به ارسال ۲ تن محموله آرد و نان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرام باقری با ابراز همدردی با زلزله زدگان مناطق غرب کشور افزود: در محموله ارسالی صنایع غذایی کوبودنا، یک تن آرد و بیش از ۱۰ هزار قطعه نان کارخانه کوبودنا به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.


مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی کوبودنا گفت: محموله ۲ تنی آرد و نان صنایع غذایی کوبودنا به اتاق بازرگانی یاسوج برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب تحویل داده شد و قرار است این محموله امروز ۲۵ آبان ماه ۹۶ به همراه سایر کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد، به این مناطق ارسال شود.

انتهای پیام/د

ارسال محموله به زلزله زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل گفته است قرار است یک محموله کمکی این کشور که شامل‌ ۵۳۶ تُن آرد ویتامین‌دار می شود، به شمال افغانستان انتقال داده شود.

دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل گفت انتقال این محموله آرد در چهارچوب تحقق سهم اصلی این کشور در نهاد سازمان جهانی غذا (WFP) طی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ صورت گرفته است.

این کمک در حالی صورت می‌گیرد که با روی‌کارآمدن طالبان در افغانستان، اکثریت مردم از گسترش فقر در کشور به‌شدت ابراز نگرانی می‌کنند.

در همین حال، بانک جهانی به‌تازگی گفته است چشم‌انداز اقتصادی افغانستان هنوز نامشخص است و خطر رکود حداقل تا سال ۲۰۲۵ وجود دارد.

به گفته این بانک، فقدان رشد تولید ناخالص داخلی همراه با کاهش راه‌های تامین مالی خارجی برای مخارج خارج از بودجه، تصویری تاریک از چشم‌انداز اقتصادی کشور ترسیم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی