Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تاکنون 141 تن کالا از سوی این جمعیت به مناظق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.

مهدی ولی پور عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کالا شامل چادر، پتو، کنسروجات، روغن و بخشی از کمک های مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین تاکنون 2 هزار و 792 دستگاه چادر، چهار هزار و 900 تخته پتو، 16 هزار و 720 قوطی کنسرو و شش هزار و 380 بطری روغن به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.
وی از همکاری بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، حمل و نقل و راهداری، سپاه قدس ، معاونت هماهنگی و مدیریت بحران استانداری گیلان برای ارسال محموله کمک به زلزله زدگان غرب کشور توسط 18 دستگاه کامیون و پنج تریلی قدردانی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور نیز در مناطق مختلف استان دایر شده است.

* ارسال نخستین محموله کمک های مردمی بهزیستی گیلان به مناطق زلزله زده
مدیرکل بهزیستی گیلان نیز بیان داشت: نخستین محموله کمک های مردمی این اداره کل امروز (چهارشنبه) به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
محمدرضا پارسی خاطرنشان کرد: این محموله شامل مواد غذایی، برنج ، حبوبات، کنسرو، خرما، میوه، آب معدنی، مواد شوینده، لوازم بهداشتی ، تشک، پتو و لباس است.
وی اظهار داشت: روند کمک رسانی طبق اعلام آمادگی مردم نیکوکار و همیشه در صحنه گیلان و موسسه های خیریه ادامه دارد و در روزهای آینده کمک های مردمی بیشتری برای حمایت از حادثه دیدگان زلزله غرب کشور خواهیم داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا زمین لرزه ای به بزرگی هفت و 2 دهم ریشتر حدود ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه جاری بخش هایی از شمال عراق را لرزاند و در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، قصرشیرین ، جوانرود و ثلاث باباجانی خسارت های جانی و مالی بسیاری بر جا گذاشت .
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان