Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آیین وداع با ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آغاجاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آغاجاری، همزمان با ایام پایانی ماه صفر و رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان خوزستان تشییع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن در شهرستان آغاجاری و دیار شهید رضا ملائی، شهید علی‌اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی‌نژاد تشییع شود و در بخش جولکی این شهرستان آرام بگیرد.

آئین تشییع پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس صبح روز جمعه 26 آبان ماه سال 1396 همزمان با 28 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری در آغاجاری و دیار شهید اسفندیار طاهری، شهید منوچهر بهمئی و شهید اسماعیل کنارکوهی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهدای والامقام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان علما و روحانیون در شهرستان آغاجاری تشییع می‌شود و پس از آن میهمان بخش جولکی می‌شوند.

آیین وداع با این 2 شهید گمنام ساعت 19 امروز پنج‌شنبه 25 آبان ماه در شهر آغاجاری آغاز می‌شود و همشهریان شهید نجف‌قلی خلیلی، شهید نورالله طواف و شهید حسن کلاه‌کج پیکر شهدا را در بر می‌گیرند.

مردم دیار شهید حسین داوودی، شهید علیرضا حیدریان و ایرج بهمئی در یادمان شهدای گمنام آغاجاری با مسافران تازه از سفر بازگشته و شهدای گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند و بر تابوت آنها بوسه می‌زنند.

اهالی دیار شهید عبدالحسین محمدی، شهید غلامعباس سلیمانزاده و شهید الیاس قنواتی در کنار لاله‌های بی‌نشان خود با میهمانان و شهدای گمنام بخش جولکی وداع و دعای کمیل را نیز قرائت می‌کنند.

در آیین وداع با 2 شهید گمنام بخش جولکی شهرستان آغاجاری فرمانده منطقه سوم نیروی دریای ماهشهر سخنرانی می‌کند و مداحان اهل بیت(ع) نیز به نوحه‌خوانی می‌پردازند.

شهدای گمنام بخش جولکی شهرستان آغاجاری در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان در منطقه عملیاتی ام الرصاص عراق توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت