Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان کره جنوبی برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا وارد گرگان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان کره جنوبی که ظهر پنجشنبه برای حضور در دهمین دوره مسابقات کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا وارد گرگان شدند مورد استقبال کمیته برگزاری این رقابت‌ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال کمیته برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان کره جنوبی نسبت به استقبال ابتدای هفته از تیم ملی کبدی مردان عراق در شرایط و فضای بهتری برگزار شد.

این در حالی است ک استقبال کمیته برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از تیم ملی کبدی مردان عراق انتقادهای بسیاری را از سوی رسانه‌ها و اهالی ورزش به همراه داشت.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی زنان آسیا از سوم تا ششم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان و افغانستان در هر دو بخش مزدان و زنان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا