Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم عصر امروز با حضور در منزل پنج شهید دوران دفاع مقدس ،مدافع حرم و حادثه تروریستی مجلس با خانواده های آنان دیدار کردند .

 آقای علی  لاریجانی ابتدا به منزل شهید حجت الاسلام سید مهدی تقوی یکی از شهدای  حادثه تروریستی 17 خرداد امسال مجلس رفت و با والدین و همسر و فرزندان این شهید دیدار و گفتگو کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس با تجلیل از روحیه معنوی شهید تقوی ،شهدا و خانواده معظم شهدا را افتخار کشور توصیف کرد و افزود امنیت و ثبات کشور حاصل مجادهت شهدا است .

 آقای لاریجانی همچنین با حضور در منزل شهیدان سید مهدی و سید ناصر طاهری از رزمندگان بسیجی دفاع مقدس با مادر و خانواده این شهیدان دیدار کرد .

 شهیدان سید مهدی و سید ناصر طاهری در سال های 60 و 61  و در سن 18 و 20 سالگی درمناطق سوسنگرد و عین خوش به درجه رفیع شهادت رسیدند .

 رئیس مجلس سپس به منزل شهید مدافع حرم سعید سامانلو و شهید سید محمد رباط جزی رفت و با خانواده این شهیدان دیدار کرد .

 پاسدار شهید سعید سامانلو در بهمن 94  در سن 24 در منطقه نبل و الزهرا سوریه و درگیری با گروهک تکفیری داعش به شهادت رسید .

 شهید محمد رباط جزی هم درسال 71 در درگیری با گروهک ضد انقلاب در کردستان شربت شهادت نوشید .

علی لاریجانی در این دیدار و با تجلیل از رشادت های شهیدان انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا تاکید کرد نقش شهدا در تثبیت انقلاب اسلامی و امنیت کشور بسیار مهم است .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد