Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@18:22:43 GMT

ستاره پرسپولیس، بازیکن مورد علاقه کی روش

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۰۲۵۱

به گزارش پارس نیوز،

وحید امیری شاید بهترین ستاره ما در بازی برابر ونزوئلا بود. تیمی با مولفه‌های سنتی فوتبال آمریکای جنوبی که به فوتبال سرعتی و خلاقانه با انگاره‌های تاکتیکی و فوتبال هندسی روی زمین است که برای ما یک محک نسبتا خوب به شمار می‌رفت. از همین رو کارلوس کی روش ترجیح داد تقریبا ترکیب اصلی را در این بازی به میدان بفرستد که وحید امیری در پست هافبک چپ یا وینگر چپ در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با همان فوتبال ساده توام با سرعت بالا و ریزه‌کاری تکنیکی یکی از ارکان اصلی فاز تهاجمی تیم ایران بود که تقریبا اغلب حملات ایران با حرکات او پایه‌ریزی شد. حضور موثر و دائمی در محوطه جریمه حریف و رفت و آمدهای سریع از کانال چپ وحید را بدل به موثرترین بازیکن ایران در چرخه تهاجمی کرد؛ ستاره‌ای که فوتبال ساده اما موثر را به بازی نمایشی هرز ترجیح داده و حرکات تند و تیز و ویرانگرش در کانال‌های کناری برای هر خط دفاعی یک کابوس به شمار می‌رود.

امیری در نهایت بازی فوق‌العاده خود را با پاس گل‌ تر و تمیزش کامل کرد؛ پاس گلی که نتیجه یک بازیخوانی عالی و شروع بی‌نظیرش بود. آنچه دوباره ثابت کرد چرا کارلوس کی روش در ترافیک هیجان انگیز ستاره‌های خط هافبک تا این اندازه به وحید و فوتبال ساده و موثرش اعتقاد و اعتماد دارد.

ستاره‌ای که از همان روزهای گمنامی در نفت تهران چشمان تیزبین کی روش را گرفت و در اوج گمنامی بدل به بازیکن اصلی تیم ملی شد تا کی روش یکی از آس‌هایش را رو کند و ستاره‌ای تازه را به فوتبال ایران بشناساند.

از آن روزها وحید امیری در یک خط مستقیم حرکت کرده؛ خط مستقیم پیشرفت. خطی که او با همان فرارهای هیجان‌انگیزش در آن طی طریق می‌کند و جلو می‌رود. مسیری که ایستگاه روسیه به نظر یکی از نقاط عطف آن خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد