Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیس سوارز ، هافبک بارسلونا در فصل جاری نسبت به فصل گذشته بیشتر در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازی‌های بیشتری انجام داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنیس سوارز ، هافبک بارسلونا در فصل جاری نسبت به فصل گذشته بیشتر در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازی‌های بیشتری انجام داده است. سوارز می‌گوید می‌خواهد در بارسلونا به کارش ادامه بدهد و به پیشنهادات دیگر تیم‌ها اهمیت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک آبی اناری‌ها تصریح کرد که در تیم ارنستو والورده آزادی عمل بیشتری دارد و همین موضوع کمکش می‌کند.

مصاحبه دنیس سوارز با mundodeportivo به شرح زیر است:

این فصل را تا بدین جا چگونه ارزیابی می‌کنید؟

توازنی که از لحاظ شخصی داشته‌ام بسیار خوب است. با احترام به فصل گذشته، فکر می‌کنم در این فصل یک گام رو به جلو برداشته‌ام. در دقایقی که فرصت بازی کردن داشتم، خودم را نشان دادم؛ هم تیمی‌ها تشویقم کردند تا کار خودم را در فوتبال انجام بدهم. سبک بازی من بسیار هماهنگ با سبک بارسا است و وقتی چنین فرصت‌هایی داشته باشید، از آن‌ها استفاده می‌کنید.

نسبت به چیزی که انتظار داشته‌اید، کمتر بازی کرده‌اید یا بیشتر؟

شما همیشه می‌خواهید بیشتر بازی کنید اما من بسیار آرام هستم؛ برای اینکه زمانی که بازی کنم، نشان می‌دهم چه جایگاهی در این تیم دارم.

با توجه به عملکردتان، فکر می‌کنید شایسته انجام بازی‌های بیشتری بوده‌اید؟

این موضوع مربوط به سرمربی و خواسته‌هایی که دارد می‌شود. در سطح بسیار خوبی قرار دارم و این را در بازی مقابل ختافه نشان دادم. در نیمه دوم به زمین آمدم؛ مقابل ایبار و لاس پالماس هم موقعیت بازی به دست آوردم و این را نشان دادم. پس از این، ۴، ۵ بازی روی نیمکت نشستم و در بازی مقابل المپیاکوس، به ترکیب اصلی برگشتم. به طور کلی، از عملکردم راضی هستم.

شما گفتید نسبت به فصل گذشته یک گام رو به جلو برداشته‌اید؛ چه چیزی تغییر کرده است؟

با آزادی بیشتری بازی می‌کنم. سال گذشته همه هم تیمی‌هایم را نمی‌شناختم اما این فصل احساس راحتی بسیار بیشتری در تیم می‌کنم. هم تیمی‌ها من را می‌شناسند و کمکم می‌کنند. آن‌ها مرا تشویق می‌کنند تا بازی خودم را انجام بدهم. در این فصل، گل زده و پاس گل هم داده‌ام. انجام سه، چهار بازی متوالی خیلی راحت تر و بهتر است تا اینکه در ۱ بازی در ترکیب حضور داشته باشید و ۴ بازی بعدی را روی نیمکت بنشینید. از چگونگی رفتار مربی با خودم راضی هستم.

با سرمربی درباره وضعیتتان و اینکه چرا گاهی اوقات بازی می‌کنید و گاهی اوقات خیر، صحبت کرده‌اید؟

نه، در این باره صحبت نکرده‌ایم. بازیکنان زیادی در تیم داریم. در پست من، بازیکنان زیادی وجود دارند و اینیستا در سطح بسیار خوبی بازی می‌کند. وقتی فرصت بازی به دست بیاورم، از آن استفاده می‌کنم. برای بازی کردن، هر روز سخت تمرین می‌کنم؛ برای اینکه همیشه گفته‌ام رویای من موفقیت در بارسا است و می‌خواهم سال‌ها اینجا بمانم.

والورده از لحاظ فوتبالی، چه خواسته‌هایی از شما دارد؟

کمی با سال گذشته متفاوت است؛ اگر ۴-۴-۲ بازی کنیم، احساس راحتی بیشتری می‌کنم.

نسبت به سبک لوئیز انریکه، آیا سبک والورده باعث می‌شود توجه بیشتری به شما شود؟

فکر می‌کنم. با آزادی بیشتری بازی می‌کنم و همین به من کمک می‌کند.

ناپولی علاقه‌مند است تا در نقل و انتقالات زمستانی شما را به خدمت بگیرد.

نمی‌خواهم اینجا را ترک کنم؛ مدت زیادی است که این را می گویم. در تابستان، هم تیمی‌ها تشویقم کردند همین‌جا به کارم ادامه بدهم و قصد ندارم از اینجا بروم. می‌خواهم در بارسلونا به موفقیت برسم. این احتمالات را رد می‌کنم؛ بنابراین شایعات تأثیری روی من ندارند. به هیچ پیشنهادی گوش نمی‌دهم. گفته‌ام که نمی‌خواهم از بارسلونا بروم؛ پیش از آغاز فصل، مصمم بودم اینجا بمانم اما هر وقت که فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شود، رسانه‌ها و مردم، نام من را به عنوان یکی از گزینه‌های فروش مطرح می‌کنند. اینجا به موفقیت خواهم رسید؛ برای اینکه به خودم اعتماد دارد و فکر می‌کنم سبک بازی‌ام با این باشگاه هماهنگ است.

فکر می‌کنید چرا نامتان را به عنوان یکی از گزینه‌های فروش مطرح می‌کنند؟

خب، نمی‌دانم؛ نمی‌دانم.

دنیس سوارز در مورد سوال چه چیزی باعث می‌شود نامتان به عنوان یکی از گزینه‌های فروش مطرح شود؟

نمی‌دانم. با باشگاه در این باره صحبت نکرده‌ام؛ از مدیر برنامه‌هایم هم نخواستم این کار را انجام بدهد؛ برای اینکه نمی‌خواهم این باشگاه را ترک کنم؛ حضور در این باشگاه برای سال‌ها رویای من بوده است. برای من افتخار است که چند باشگاه به خریدم علاقه نشان داده‌اند؛ برای اینکه این پیشنهادات یعنی کارم را به خوبی انجام می‌دهم اما هرگز نخواستم اینجا را ترک کنم.

هر گاه ۱۰ بازی برای بارسلونا انجام بدهید، باشگاه باید ۸۰۰ هزار یورو به منچسترسیتی پرداخت کند. فکر می‌کنید این موضوع حضورت در ترکیب اصلی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

خب، نمی‌دانم. این موضوع به باشگاه و مربی مربوط می‌شود. فکر می‌کنم اگر ۱۰۰ بازی انجام بدهم، باشگاه باید در مجموع ۸ میلیون یورو به منچسترسیتی پرداخت کند. در انتها، ۸ میلیون یورو برای بازیکنی که ۱۰۰ بازی برای بارسلونا انجام داده، پرداخت می‌شود؛ فکر می‌کنم این مبلغ در بازار کنونی قیمت نسبتاً کمی است. اما تصمیماتی وجود دارند که باشگاه باید آن‌ها را اتخاذ کند؛ نمی‌دانم مربی نیز چنین کاری انجام می‌دهد یا خیر. حمایت هم تیمی‌هایم را احساس کرده‌ام و مربی هم اعتمادش را به من نشان داده است. من هم در زمین نشان داده‌ام می‌توانم در این تیم جایگاهی داشته باشم. به چیزی جز پیروز شدن در اینجا فکر نمی‌کنم؛ پیروزی در اینجا رؤیایی است که از زمان کودکی داشته‌ام. قرض داده شدن به سویا و ویارئال با هدف بازگشت به بارسلونا بود و سختی‌های زیادی متحمل شدم؛ نمی‌خواهم جایگاهم را از دست بدهم.

نظر سرمربی و هم تیمی‌ها در مورد وضعیتتان چیست؟

به موضوعاتی که مبنی بر ترک کردن بارسلونا است، اهمیت نمی‌دهم. حمایت هم تیمی‌ها و مربی را احساس می‌کنم و همیشه نگرش مثبتی دارم. همیشه سخت تمرین می‌کنم تا جایگاهم را در تیم به‌دست بیاورم.

یک بار بوسکتس گفت، دنیس سوارز شبیه‌ترین بازیکن به اینیستا در ترکیب بارسلونا است.

این یک کمک از جانب بوسکتسی بود که همه زندگی‌اش را در این باشگاه گذرانده است. او با بارسلونا و تیم ملی فاتح همه چیز شده است. گفته او معانی زیادی دارد؛ برای اینکه بوسکتس به سبک بازی من اعتقاد دارد. از گفته‌های او بسیار خوشحالم.

دنیس سوارز اگر تا پایان فصل بازی‌های کمی انجام بدهید، به پیشنهادات تیم‌های دیگر توجه می‌کنید؟

به چیزی که قرار است اتفاق بیفتد فکر نمی‌کنم. به حال فکر می‌کنم؛ به اینکه خوب کار کنم. به این فکر می کنم که تلاش کنم بیشترین بازی را انجام بدهم و از فرصت‌ها استفاده کنم. فکر می‌کنم به خوبی با تیم اصلی هماهنگ شده و این را نشان داده‌ام. وقتی فرصتی در اختیارم قرار بگیرد، تلاش می‌کنم از بیشترین این فرصت‌ها استفاده کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟

نادال که هفته گذشته در رقابت‌های بارسلونا بازگشتی ناامیدکننده داشت و در ۲ست به الکس دی مینور استرالیایی باخت، در نخستین بازی خود در اوپن مادرید، ۲ بر صفر رقیب جوان آمریکایی خود را شکست داد و تنها یک گیم به او داد. دیدن رقص دوباره نادال بر خاک رس، زمین محبوبش، برای هوادارانش کافی است، اما اگر او فصل خداحافظی‌اش یک گرند اسلم دیگر ببرد، چه؟ این همان معجزه‌ای است که احتمالا در تاریخ ورزش هم ماندگار خواهد شد.

 اما مردی که قبلا معجزه‌ها را مثل یک کار اداری، با صبر و حوصله، نبوغ، قدرت و هنرمندی، یکی پس از دیگری به سرانجام می‌رساند، مدت‌هاست از فرم ایده‌آلش دور است و در ۳۷سالگی چه‌بسا به حضور در مرحله اول گرنداسلم‌ها هم نرسد. او پنجشنبه قبل از پیروزی مقابل داروین بلانچ ۱۶ساله آمریکایی، اعتراف کرد که اگر در اوپن فرانسه وضعیت فعلی را داشته باشد، اصلا راکت به‌دست نمی‌گیرد: «اگر در پاریس هم حس امروزم را داشته باشم، اصلا بازی نمی‌کنم.

تنها وقتی در رولان گاروس بازی خواهم کرد که حس کنم رقابتی هستم. اگر بتوانم بازی کنم، بازی خواهم کرد، اما در غیراین‌صورت، چنین کاری نخواهم کرد. (غیبت در اوپن فرانسه) پایان دنیا یا پایان زندگی حرفه‌ای من نیست. من هنوز هم بعد از رولان گاروس اهدافی دارم، مثل المپیک.»

همین یک جمله، خیلی‌ها را امیدوار کرده است که تنیسور اسپانیایی، تمام توان و تلاش خود را به‌کار بگیرد تا در المپیک پیش‌رو در پاریس، رقبایش را مثل سابق به چالش بکشد و برای بالاترین پاداش مبارزه کند. البته باید قبل از آن ببیند که بدنش چه وضعی دارد و به او اجازه ماجراجویی دوباره می‌دهد یا نه.

بازی دوم نادال در مادرید، تکرار بازی هفته قبل با دی مینور است و اگر شرایط مثل قبل بود، می‌توانستیم منتظر انتقامی سخت باشیم، اما نادال، به چیز دیگری فکر می‌کند و مسئله برد و باخت برایش مطرح نیست؛ «در حال‌حاضر برد و باخت برای من مهم نیست. یک برد یا ۲شکست چیزی را در زندگی حرفه‌ای من عوض نمی‌کند. من به مادرید نیامده‌ام تا قهرمان شوم. شنبه برای من فرصتی است تا به خوبی بفهمم که کجای کار قرار دارم. من در بارسلونا مقابل دی‌مینور یک ست خوب بازی کردم.»

مادرید و بارسلونا، از تورنمنت‌های محبوب نادال هستند و او قبلا گفته بود دوست دارد تحت هر شرایطی، با هوادارانش در این ۲تورنمنت برای آخرین‌بار ملاقاتی داشته باشد و با آنها خداحافظی کند. چیزی که بودن او را در بازی اول مادرید چشمگیر کرد، حضور پررنگ خانواده و به‌خصوص پسرش بود.

پسر خردسال نادال، یک راکت کوچک هم در دست داشت که در کمال تعجب، آن را با دست راستش می‌گرفت؛ برخلاف پدر که دست‌چپ است. نادال بعد از این برد گفت که ایده‌اش این بوده که بیشتر تنیس بازی کند تا پسرش کمی از بازی‌های او را ببیند و احتمالا خاطره‌ای از این بازی‌ها با خود به بزرگسالی ببرد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # رافائل نادال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!