Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت پلدختر گفت:تیم بحران مرکز بهداشت پلدختر امروز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

عباس میر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درپلدختراظهار داشت: تیم بحران مرکز بهداشت پلدختر عصر امروز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

وی افزود: در این تیم 15نفره که پزشک ماما، کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها،تغذیه، 115 و بهداشت روان حضور دارند به همراه نیروهایی از شهرستان‌های کوهدشت و رومشگان امور پزشکی و بهداشتی منطقه‌ای از دشت سر پل ذهاب با جمعیت ده هزار نفر را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت پلدختر عنوان کرد: اقلام غذایی و بهداشتی اهدایی کارکنان شبکه بهداشت و مردم پلدختربایک کامیونت به همراه تیم ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز بحران دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مدت یک ماه در منطقه مذکور مستقر و مدیریت هفته اول بر عهده مرکز بهداشت پلدختر خواهد بود.

میر هاشمی گفت: تاکنون سه تیم امدادی از اداره بهداشت ودرمان پلدختر شامل پزشک، تکنسین و یک دستگاه آمبولانس همراه با امکانات لازم به کرمانشاه اعزام شده است.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه