Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پوچتینو به تحسین آرسن ونگر پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه دربی حساس شمال لندن میان تیم های آرسنال و تاتنهام، پوچتینو سرمربی اسپرز به تمجید از ونگر پرداخته و او را یک مربی خاص توصیف کرده است. پوچتینو در توصیف سرمربی فرانسوی چنین گفته است:

ونگر مربی فوق العاده ای است، برای او احترام زیادی قائلم و تحسینش می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم است که طی 20 سال گذشته آرسنال همیشه بالاتر از تاتنهام قرار داشته و ونگر به خاطر این موضوع، شایسته تحسین است. پنج سال ماندن در یک باشگاه، نشان می دهد که یک مربی خوب هستید، اگر ده سال در یک باشگاه بمانید، یعنی یک مربی خیلی خوب هستید ولی 20 سال ماندن در یک باشگاه، نشان دهنده آن است که واقعاً خاص هستید. ونگر را تحسین می کنم. او مربی خاصی است.

آرسنال تیم خیلی خوبی است، در چنین بازی هایی، هیچ تیمی را نمی توان از پیش برنده تصور کرد. ونگر بهتر از من می داند که دربی فقط شامل خوب بازی کردن و عملکرد مناسب نیست. بازی خاصی است و برای هواداران هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. در دربی هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس