Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:45:31 GMT

کلید حل مشکلات کشور در دست بسیج مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۰۶۵۴

کلید حل مشکلات کشور در دست بسیج مردمی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکر بسیجی راهکار حل تمامی معضلات و مشکلات موجود در جامعه است، گفت:‌ کلید طلایی حل مشکلات کشور در دست بسیج مردمی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه در زمان آغاز انقلاب برخی معتقد بودند انقلاب اسلامی با پایه حکومت دینی مردم سالار هرگز به موفقیت نمی‌رسد اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران قدرتمندترین حکومت در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز رفع عمده مشکلات کلیدی کشور حاصل مردم سالاری دینی است تاکید کرد: امام خمینی (ره) از مردم سالاری دینی، ابزاری در کشور پدید آورد که دشمن با تمامی ابزارآلات پیشرفته نمی‌تواند به کشور آسیبی وارد کند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه امام راحل انقلاب را به‌دست مردم سالاری دینی سپردند تصریح کرد: کلید طلایی حل مشکلات کشور، امروز در دست بسیج است اما برخی در تلاش هستند تا برای حل معضلات به کارهای نادرستی متوسل شوند.

وی با اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب و با تاکید بر اینکه اگر مسئولان در مسیر مردم سالاری دینی گام برندارند به‌طور حتم دچار عذاب الهی می‌شوند خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس سخت‌ترین مقوله در تاریخ انقلاب بود که توسط مردم ماندگار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش سپاه در طول تاریخ انقلاب را نقشی تسهیل‌گر عنوان کرد و گفت: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب‌ اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی موفق شود باید مردم را وارد صحنه کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد به‌دست مردم سپرده شود موانع و مشکلات این حوزه برطرف می‌شود تاکید کرد: بسیج متشکل از مردمی است که برای حفاظت و حراست از انقلاب با تفکری جهادی و انقلابی از جان و مال خود گذشتند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دوری از بسیج در دنیای امروز منجر به انحراف از راه سعادت می‌شود خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه تفکر بسیجی و حاکمیت مردم ‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه قدس گیلان 8 هزار و 800 نفر را متشکل از برادران و خواهران در تمامی اقشار سازماندهی کرده است افزود: سپاه قدس گیلان در هفته بسیج برنامه‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی را در استان گیلان اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عرصه فعالیت بسیج را در حوزه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی و خدمات‌رسانی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز به‌واسطه قدرت بسیج در حوزه دفاعی هیچ قدرتی در دنیا جرأت تجاوز به کشور را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز با قدرت تفکر بسیجی تمامی نیروهای خاورمیانه در ید قدرت انقلاب جبهه مقاومت هستند افزود: پس از اعلام اتمام عمر داعش توسط سردار سلیمانی در استان گیلان، روز به روز بر فتوحات رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها کوچکترین تعرضی به خاک پاک ایران کنند صنعت تابوت‌سازی کشور خود را فعال می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه نیرویی که در جمهوری اسلامی توانست در مقابل تمامی هجمه‌های دشمن در شیبخون فرهنگی مقاومت کند تفکر بسیجی و بسیج است بیان کرد: امروز بسیج با فعالیت‌های فرهنگی عرصه را بر دشمن تنگ کرده است.

وی حادثه عظیم اربعین را خاری بزرگ در چشم دشمن دانست و بیان اینکه دشمن در مقابل این رویداد فرهنگی لال شده است افزود: در جامعه امروز دچار مشکل مهندسی فرهنگی هستیم و باید با نگاه گسترده بسیجی در حوزه‌های فرهنگی تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بردسکن ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی از آن‌ها خواست به دور از هرگونه حب و بغض‌های سیاسی و منافع شخصی خود، خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنند و در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها اهتمام جدی داشته باشند.
وی ضمن اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند که می‌طلبد متولیان امر این قشر زحمتکش جامعه را مورد توجه قرار دهند چرا که ستون اصلی تولید در کشور کارگران هستند و کار در نظام اسلامی عبادت است.
امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: تولید زیربنای اقتصاد است و امروز موتور اقتصادی کشور دست کارگران است چرا که کارگران کشور تولید را به حرکت در می‌آورند و چرخ دنده‌های اصلی اقتصاد هستند.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران اشاره کرد و افزود: جوانان در تولید کارآفرینی کنند و شعار سال با مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام مصوری ازصاحبان سرمایه در شهرستان بردسکن خواست ثروت خود را در مسیر تولید و اشتغال زایی در منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا عمران و آبادانی و شکوفایی اقتصادی در منطقه ایجاد شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم است و مردم در همه عرصه‌ها نقش اول را دارند و این بیانگر این است که نظام متعلق به مردم است و مردم باید در حفظ و هراست از نظام‌ایستادگی کنند و به حول قوه الهی مردم‌ایستاده پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه موقت بردسکن به دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و افزود: شهید مطهری یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و خواص و نخبگان جبهه انقلاب باید این شهید را به عنوان یک الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی از معلمان خواست آثار شهید مطهری را به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی کنند چرا که نقش معلمان در مسیر علم و انسانیت همانند نقش انبیا است.
وی به رقابت بیش از ۱۳۵۰ نفر از داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان خانم و ۴۰ درصد آقا بودند که آزمون آن‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بردسکن برگزار شد.
خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور