Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@08:40:02 GMT

فاصله گرفتن از مردم سالاری دینی عامل نابودی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۸۴۸۸

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 25 آبان در نشست با خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه حادثه زلزله کرمانشاه ملت ما را داغدار کرده است، گفت: ایران یک کشور زلزله خیز است و لذا امیدواریم با کار و تفکر بسیجی به جایی برسیم که زلزله نتواند برای ما خسارت های مادی و معنوی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار هفته بسیج امسال را «بسیج؛ مظهر مردم سالاری دینی» دانست و اظهار کرد: زمانی که امام راحل انقلاب بزرگ اسلامی را بنیان گذاری کرد، نیروهای انقلاب معتقد بودند که نمی شود در دنیایی که همه چیز آن در دست نظام سلطه است و کفر جهانی همه جا را فرا گرفته، یک انقلاب دینی بنا نهاد و در صورت پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه مسیر آن غیرممکن است، اما امروز حدود چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد و همچنان در حال پیشرفت بوده و بسیاری از سنگرهای کلیدی به فرموده امام را فتح کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان پیروزی های انقلاب را حاصل نگاه عمیق امام به مسئله مردم سالاری دینی دانست و گفت: دین دستورات الهی برای چگونه زندگی کردن در دنیاست لذا امام خمینی(ره) این تئوری را در عمل ثابت کرد. امام با صدور فرمان تشکیل بسیج ابزاری در این کشور ایجاد کرد که دشمنان هنوز نمی توانند ما را شکست دهند، زیرا امام مردم را پاسدار انقلاب کرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امام از مردم خواست از انقلاب حراست کنند و با رفع مشکلات، آن را به پیش ببرند، خاطرنشان کرد: کسانی که در قالب بسیج سازماندهی شدند در همه عرصه ها مشکلات را حل می کنند لذا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است. البته همه مردم ایران بسیجی هستند.

وی فاصله گرفتن از مردم سالاری دینی را عامل نابودی دانست و متذکر شد: بدون مردم سالاری دینی نمی توانیم کشور را اداره و در مقابل نظام سلطه مقاومت کنیم. دفاع مقدس یکی از سخت ترین دوران انقلاب بود که به وسیله مردم حل شد. در واقع مردم هشت سال در مقابل همه دنیا ایستادند که همه سلاح هایشان را بر سر ما آزمایش کردند؛ در حالی که ما در تحریم شدید قرار داشتیم.

این مقام مسئول، سپاه پاسداران را تسهیل کننده حضور مردم در دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروز نیز در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و... نظام اگر مردم به صحنه بیایند، پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم می دانند در عرصه فرهنگی چگونه با دشمنان مقابله کنند، یادآور شد: بسیج گل سرسبد مردمی است که برای خدا آمدند و برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش می کنند لذا امروز شاهد نقش آفرینی بسیج در همه عرصه ها هستیم و دور شدن از بسیج دور شدن از راه سعادت است.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 808 نفر اعم از خواهر و برادر در اقشار بسیج سپاه قدس استان گیلان سازماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: هر کسی که انقلاب و نظام را قبول دارد، بسیجی می دانیم.

در حال تکمیل...