Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@23:43:32 GMT

محسن چاوشی تیتراژ یک سریال جدید را می خواند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۱۱۱۵

محسن چاوشی تیتراژ یک سریال جدید را می خواند

محسن چاوشی پس از چند جلسه گفتگو با عوامل سریال «سایه بان» موافقت خود را برای همکاری با این سریال اعلام کرد.

چاوشی ابراز امیدواری کرد با وجود تیمی حرفه‌ای تجربه‌ای موفق با عوامل این سریال داشته باشد که نتیجه آن مورد پسند و تایید مخاطبان باشد. وی در حال حاضر مشغول آهنگسازی ترانه تیتراژ سریال «سایه‌بان»‌ با شعری از حسین صفا است که قرار است به‌زودی با پخش نماهنگی از این ترانه رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان سریال «سایه‌بان» به تهیه‌کنندگی برادران محمودی و با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط و بیم‌ و امیدهای آنها طراحی شده است. در خلاصه داستان آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند تا با امید چراغ خانه‌های شان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگ‌هایشان تا از پا نیفتند و دل‌خوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر. اما زخمی در راه است. زخمی که سنگ محکی‌ست برای رفاقت دیرینه‌شان.»

امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند و کامران تفتی بازیگران این سریال هستند.

عوامل این سریال عبارتند از نویسنده: سعید دولتخانی و جمشید محمودی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، طرح قصه: جمشید محمودی و نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: شکیل مظفری، طراح چهره پردازی: محمد رضا قومی، طراح صحنه: امیرحسین باباییان، طراح لباس سیامک کاری نژاد، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: فتاح ذی نوری، مدیر تولید: سامان شعشعه، مجری طرح: شیما قنبری، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، مدیر تدارکات: امیر جهانگیری.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری دست استقلال و نکونام را خواند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امید زیادی به کسب پیروزی در تبریز داشت و سعی کرد با گرفتن سه امتیاز مقابل تراکتور نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود و قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان، از تعلل احتمالی سرخ‌پوشان استفاده کند، اما حملات این تیم از سمت چپ زمین را مهدی شیری به بهترین شکل بست.

پرسپولیسیِ سابق انگیزه زیادی در تقابل با استقلال داشت و نمی‌خواست در بازی سرنوشت‌ساز تراکتور که قرمزهای پایتخت هم چشم به نتیجه‌ی آن داشتند، اشتباهی انجام بدهد که همینطور هم شد و یکی از بهترین‌های تراکتور در این دیدار بود.

استقلال بیشترین گل و حمله را در این فصل از سمت چپ زمین خود و راست دفاعی حریف داشته، اما در دیدار اخیرش نمایش درخشان مهدی شیری کاری کرد تا این مسیر گلزنی برای تیمِ جواد نکونام بسته شود و شیری راه حمله به بازیکنان سرعتی مثل سیدابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی را از آن جناح ندهد.

مهدی شیری با دوندگی بی‌امان خود در طول 90 دقیقه بارها از کنار زمین حرکت کرد و علاوه بر نمایش دفاعی، در حملات هم سعی کرد حضور پررنگی داشته باشد تا بازی موثرش را بیشتر از همیشه به چشم بیاورد.

دیگر خبرها

  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • دانلود آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی + متن
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • عکس/سایه آزادی آمریکایی!