Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد، امشب، 25 آبان ماه، در گفت و گویی تلویزیونی با شبکه خبر به تبیین اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از زلزله زدگان غرب کشور پرداخت و گفت: بیش از 250 کامیون و تریلر که دربردارنده کالاهای ضروری بوده است به مناطق زلزله زده ارسال شده؛ به همین اندازه نیز برای روزهای آینده بارگیری انجام شده است و پیش بینی می‌کنیم طی روزهای آینده 500 کامیون و تریلر دیگر نیز به این مناطق اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاح میزان کمک های نقدی که از طرف مردم به دست کمیته امداد رسیده است را 11 میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: این کمک ها صرفا برای افراد تحت پوشش کمیته نیست بلکه در مرحله اول شامل حال همه زلزله زدگان می شود.

رئیس کمیته امداد همچنین به توزیع بیش از 30 هزار چادر در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: بی نظمی هایی در توزیع اقلام ارسالی وجود دارد اما این وضعیت رو به بهبود است و امیدواریم تا پایان امشب مشکل توزیع اقلام ارسالی به پایان برسد.

وی یکی از مشکلات موجود را همزمان شدن با فصل زمستان دانست و گفت: کمیته امداد همراه با مددجویان زلزله زده برای ساخت منزل و کمک به خرید دوباره وسایل زندگی است و برای این امر تسهیلات در نظر می گیرد. کمیته امداد مسئولیت پیگیری های بیمه ای را نیز بر عهده گرفته است.

فتاح ادامه داد: ساخت منازل ویران شده به زودی صورت می گیرد اما به علت آغاز بارش‌ها باید کمی صبر کنیم. مقاوم و مستحکم ساخته شدن منازل از دیگر مواردی است که باید مورد توجه باشد بنابراین پیش بینی می شود این روند تا 6 ماه به طول انجامد.

وی به انبوه کمک‌های مردمی که سبب ایجاد ایجاد ترافیک در ورودی شهرها و جاده های روستایی  شده است، اشاره و عنوان کرد: تعداد  زیادی از کامیون های حاوی اقلام ضروری در جاده ها تردد دارند و این امر سبب شده است برخی جاده ها که از ظرفیت کافی برخوردار نیستند با ترافیک روبرو شوند.

فتاح افزود: اقلام ارسالی به شکل موقت نیاز مردم را برطرف می‌کند اما نیازمند ادامه دار بودن این خدمت تا زمان اسکان دائم هستیم.

یادآوری می شود، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز، 25 آبان ماه، با حضور در بیمارستان سینای تهران از مصدومان حادثه زلزله غرب کشور که در این بیمارستان بستری هستند عیادت و ضمن رسیدگی به مشکلات آنها از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.




منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز