Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی اکبری با تسلیت این ایام و از دست دادن هم‌وطنانمان در زلزله کرمانشاه اظهار کرد: از لحظه‌های نخست این حادثه تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج استان به منظور خدمات رسانی به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما از روزهای نخست اعلام آمادگی خود را برای خدمت رسانی بیشتر به این مناطق اعلام کرده‌ایم عنوان داشت: کمک به هم‌وطنان از وظایف بسیج و سپاه است و ما در این راه از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران بازسازی روستاهای زلزله زده را برعهده گرفته است که استان چهارمحال و بختیاری با اعزام گروه‌های جهادی امر ساخت و ساز و بازسازی شش روستا زلزله زده را از روز یکشنبه به سرعت آغاز خواهد کرد.سردار اکبری گفت: استان چهارمحال و بختیاری مسئول بازسازی 6 روستای قالوه دره، دنگی کاک عبداله، ده سفید، کفر باوکه، دنگی عباس، دارزرد طهماسب از منظقه سرپل دهاب را برعهده گرفته است.فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه اسلام با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به مردم از وظایف سپاه و بسیج می‌باشد تصریح کرد: در طول سال امر کمک رسانی به مناطق محروم در حال انجام است اما در هفته بسیج حضور گروه‌های جهادی به این مناظق بیش از پیش خواهد بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری