Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@13:01:52 GMT

رونمایی از گوشی وان پلاس ۵ تی با ۸ ضعف بزرگ / عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۱۸۹۴

رونمایی از گوشی وان پلاس ۵ تی با ۸ ضعف بزرگ / عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - وان پلاس چینی جددیترین پرچم‌دار 2017 خود را به نام وان پلاس 5 تی در سایز 6 اینچی رونمایی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، گوشی 6.0.1 اینچی نمایشگری از نوع اولد دارد که شبیه گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ شده و نسبت نمایشگر به بدنه 18:9 است که 80 درصد جلوی گوشی را پوشانده و تقریبا شاهد یک گوشی بدون حاشیه و لبه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رزولوشن گوشی در حد 2160 در 1080 پیکسل تعریف شده و دو دوربین اصلی درپشت گوشی شامل دوربین 20 و 16 مگاپیکسلی سونی با اپارچر 1.7 است و خبری از لنز تله در آن نیست.

باتری گوشی 3300 میلی آمپر ساعت تعریف شده و قیمت پایه از 499 دلار شروع می شود. جک هدفون 3.5 ، شارژ سریع، پردازنده اسنپ دراگون 835 در کنار 4 یا 6 گیگ با حافظه داخلی 64 گیگ یا 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی؛ از دیگر ویژگی های سخت افزاری وان پلاس 5 تی است.

اما به عقیده کارشناسان وان پلاس 5 تی به عنوان یکی از آخرین پرچمداران 2017 فاقد برخی ویژگی‌ها است که باعث شده تا با داشتن 8 صعف عمده بزرگ، خریداران بالقوه روی گوشی‌های آلترناتیو فکر کنند:

 

1-     در حالی که استاندارد ضد آب در گوشی های پرچمدار نکته ای عادی شده است، وان پلاس 5 تی از داشتن آن بی بهره است.

2-     لنز دوم در پشن گوشی تله نیست و تنها خاصیت آن استفاده از دوربین جدید برای گرفتن تصویر در مکان‌های کم نور است.

3-     گوشی فاقد لرزش گیر تصویری است و این موضوع به کیفیت عکس لطمه می زند. وان پلاس 3 لرزش‌گیر داشت اما مدل 5 و 5 تی بی بهره هستند.

4-     فضای محدود در جلوی گوشی باعث شده تا از حسگر در جلوی گوشی خبری نباشد.

5-     انتخاب رنگ وجود ندارد و تنها رنگ تیره برایش تعریف شده است.

6-     این روزها اغلب گوشی ها اسپیکر استریو دارند اما در وان پلاس 5 تی خبری نیست.

7-     قیمت 499 دلار برای مدل 64 گیگ و 559 دلار برای مدل 128 گیگی کمی گران است.

8-     اسلوموشن در گوشی جدید 120 فریم بر ثانیه با پیکسل 1280 در 720 تعریف شده در حالی که اغلب گوشی ها 240 فریم بر ثانیه دارند که در نشان دادن تصویر آهسته و شفاف نقض موثری می توانست داشته باشد.

 

 

 

5656

 

کلید واژه‌ها : گوشی هوشمند -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • روایت بیداری در آبادان
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد