Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بیست و نهمین دوره مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور با نایب قهرمانی تیم مازندران در هر دو رده بزرگسالان و جوانان به پایان رسید.

بیش از ۲۰۰ قایقران از ۱۹ استان ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در مواد کایاک و کانو در دریاچه آزادی مصاف دادند و در پایان و در رده سنی بزرگسالان تهران با ۲۷۴ امتیاز قهرمان شد، مازندران با ۲۳۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و همدان با ۲۳۴ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی جوانان نیز گیلان با ۲۶۴ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، مازندران با ۲۵۵ امتیاز دوم شد و تهران با ۲۴۶ امتیاز در رده سوم ایستاد.

در روز پایانی مسابقات در ۲۰۰ متر برگزار شد که مازندرانی‌ها چند مدال کسب کردند.

در فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، پوریا شریفی از تهران مقام دوم و آرش قنبری از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی یکنفره ۲۰۰ متر جوانان عرفان زنده پی از بوشهر اول، رشاد وفایی از کردستان دوم و عبداله مشایخ بخشی از مازندران سوم شدند.

در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان کیا اسکندانی و معراج محمدزاده از تهران مقام اول، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی مقام دوم و پوریا کنتورچیان و نبی رضایی از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک دونفره ۲۰۰ متر جوانان شایان مافی و ابوالفضل درجزی از گیلان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران و مرتضی کلانتری و محمد نقدی از لرستان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر جوانان عرفان زنده پی و امیرحسین ماهینی از بوشهر اول، طا‌ها مقدم و آرمین بحری از تهران دوم و عبداله مشایخ بخشی و سهیل خزایی از مازندران سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر جوانان تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، شایان مافی، محمد زارع و محمدرضا صیاد مقام اول، تیم مازندران با ترکیب مصطفی علیخانی، یوسف پشتوان، محمد بالی اسلامی و علی طاهری از مازندران مقام دوم و تیم تهران با ترکیب کورش فرجی، امیر رضانژاد، پوریا علیمحمدی و آرمین حیدرزاده مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان تیم مازندران با ترکیب یاسر هدایتی، امین بوداغی، آرش قنبری و میلاد قاسمی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب علی آقامیرزایی، امیر آقامیرزایی، پیمان قوی دل و آرش بصارت دار مقام دوم و تیم تهران با ترکیب علیرضا جهان نما، میثم فتاحی، سجاد فرشچی و مسعود شاهپوری مقام سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام/آ

مسابقات قهرمانی آب‌های آرام قایقرانی با نایب قهرمانی مازندرانی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره