Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@12:34:39 GMT

امید نورافکن به ترکیب اصلی برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۲۹۱۰

امید نورافکن به ترکیب اصلی برمی گردد

امید نورافکن بعد از چهار بازی دوباره به ترکیب اصلی استقلال خواهد رسید. بعد از آمدن وینفرد شفر به استقلال، فرشید باقری جای امید نورافکن را در ترکیب اصلی استقلال گرفت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن بعد از چهار بازی دوباره به ترکیب اصلی استقلال خواهد رسید. بعد از آمدن وینفرد شفر به استقلال، فرشید باقری جای امید نورافکن را در ترکیب اصلی استقلال گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن در تنها بازی‌ای که میک‌مک‌درموت سرمربی استقلال بود هم در ترکیب اصلی حضور نداشت. او اما در بازی این هفته استقلال در مشهد به ترکیب اصلی برخواهد گشت. شفر در این بازی نمی‌تواند از باقری استفاده کند چرا که او محروم است. روزبه چشمی هم هم‌چنان باید در دفاع به استقلال کمک کند و شفر بازیکن جایگزینی برای او ندارد. شفر هم‌چنین پیشتر نشان داده که علاقه‌ای به استفاده از جپاروف و ابراهیمی به صورت هم‌زمان را ندارد چرا که با این ترکیب ابراهیمی مجبور است در کارهای دفاعی مشارکت بیشتری داشته باشد.

انتخاب دیگر او برای چنین پستی می‌تواند داریوش شجاعیان باشد که او هم محروم است. نورافکن که با شایستگی خودش را به ترکیب اصلی استقلال رسانده بود این بار با کمی خوش‌شانسی می‌تواند خودش را به وینفر شفر ثابت کند. این اولین فرصت کامل بعد از آمدن سرمربی آلمانی به استقلال است و نورافکن بهتر از هر کسی می‌داند که نباید این فرصت را از دست بدهد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)