Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش و عشایر عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق حمله به شهر راوه در استان الانبار و در غرب این کشور را آغاز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم ؛ نیروهای ارتش و عشایر عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق حمله به شهر راوه را آغاز کردند.
شهر راوه در استان الانبار و در غرب عراق واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق