Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور ایجاد، توسعه، همکاری و هم‌افزایی سازمانی در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تفاهم‌نامه همکاری میان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

به گزارش ایسنا، «علی اصغر جعفری»، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه امضای این تفاهم نامه ضمن قدردانی از همکاری‌های قبلی نیروی هوایی ارتش در کمک به تجهیز موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نقش بسیار موثری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران ۸ ساله دفاع مقدس داشته است و بصیرت، حضور به موقع و تعهد دینی این نیرو در بهمن ۱۳۵۷ در اوج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا نقش نیروی هوایی ارتش به ویژه در میثاق تاریخی با حضرت امام (ره) و مبارزات آنان در رژیم ستم‌شاهی و همچنین رشادت‌ها و دلاوری‌های آنان در دوران جنگ تحمیلی را به شکل مناسب و جذاب در موزه به نمایش بگذاریم.

جعفری گفت: موزه باید تجلی‌گاه غیرت، حماسه و عزت ملت ایران باشد و نیروی هوایی نقش بسیار مهمی در این عزت‌آفرینی دارد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: موزه آمادگی دارد تا دستاورد های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پیروز ی انقلاب اسلامی تا کنون که باعث غرور و احساس هویت جوانان ایران است را برای مخاطبین موزه به نمایش بگذارد.

جعفری در ادامه گفت: ادامه حضور پیشکسوتان نیروی هوایی در جلسات احصاء تاریخ شفاهی که تا کنون بیش از ۷۰ جلسه آن برگزار شده است ؛ حضور خلبانان و پیشکسوتان در نشست های خاطره که به زودی برگزار خواهد شد و پخش بخشی از فیلم های مستند نیروی هوایی می تواند افق جدید از همکاری موزه با آن نیرو را ترسیم کند.

وی همکاری در ایجاد بخش جدید نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس در محل مناسبی از موزه، مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای بازدیدهای گروهی و انفرادی پرسنل، کارکنان، سربازان و خانواده‌های آنها از موزه، برگزاری مشترک همایش‌ها، نشست‌ها، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی ، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های هنری، همکاری و مشارکت در انجام فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی، انجام فعالیت‌های مشترک کتابخان‌های در حوزه تبادل منابع و فراهم کردن امکان بهره‌برداری حضوری یا مجازی جامعه مخاطب طرفین از کتابخانه‌های موزه و نیروی هوایی و همکاری در تألیف و انتشار کتاب در حوزه نقش نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از بخش‌های مهم این تفاهم دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس