Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رییس گروه دوستی-پارلمانی ایران و انگلیس، سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما از همه امضا کنندگان برجام می خواهیم که به تعهدشان پایبند باشند.

مصطفی کواکبیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا سفر بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس به ایران را که به زودی انجام می شود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انگلیسی ها در موضوع برجام حتی موضعشان از فرانسوی ها هم بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: انگلیسی ها می دانند اگر برجام بر باد رود، جایگاه کشورهای مذاکره کننده در برجام زیرسوال می رود
وی افزود: این کشورها برای حفظ اعتبار خودشان باید به تعهدی که امضا کردند پایبند باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس إظهار داشت: ما همواره إعلام کردیم که به تعهدات پایبند هستیم ولی اگر آنان بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم ولی اگر به تعهداتشان متعهد باشند ما هم پایبند می مانیم.
وی تصریح کرد: اگر آنان فکر می کنند ما نمی توانیم به جایگاه اول باز گردیم اشتباه می کنند؛ همان طور که رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرده ما به سرعت می توانیم به جایگاه اولمان باز گردیم و حتی کارهایی می کنیم که همه حیرت کنند.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران گفت: ما اخیرا ملاقاتی با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس داشتیم و از آنان نیر برای حضور در ایران دعوت کردیم.
به گزارش ایرنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری روز گذشته خود اعلام کرد: سفر بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس به تهران در دستور کار دو کشور قرار دارد و در حال تنظیم این سفر هستیم.
سیام**9121خبرنگار: سمیه لاری*ناشر:امیرکاردان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟