Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،دور چهارم رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان به پایان رسید و دو شکست و یک تساوی حاصل کار نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بود.

سارا سادات خادم الشریعه در دور چهارم مقابل جنیفر یو آمریکایی به تساوی رسید، او تا پایان این دور با داشتن دو پیروزی و دو تساوی و مجموع ۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و باید در دور پنجم الکساندر ابولنتسوا روسی رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محدثه علیجانزاده دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که در پایان دور چهارم مقابل سوسانا تربه مجارستانی شکست خورد. او با داشتن یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست و مجموع ۱.۵ امتیاز در رده شست و هشتم جدول جای دارد.
آرین غلامی نیز در دور چهارم مقابل هالک مارتیرسویان ارمنستانی شکست خورد. غلامی تاکنون با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست و مجموع ۲.۵ امتیاز در رده سی و دوم جدول این رقابت ‌ها قرار دارد و باید در دور پنجم مقابل تونگسن وانگ چینی بنشیند.

مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ایتالیا و در دو بخش آزاد و دختران در دور پیگیری شده است.
این مسابقات از ۲۲ آبان تا چهارم آذر و در یازده دور پیگیری می‌شود و ایران در این رقابت‌ها سه نماینده دارد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو