Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا - «سرگئی کیسلیاک» سفیر سابق روسیه در آمریکا گفت :تعداد مقام های نزدیک به دونالد ترامپ که وی با آنها تماس تلفنی داشته یا دیدار کرده به قدری زیاد است که نمی تواند ظرف بیست دقیقه اسامی همه آنها را بگوید.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از تارنمای سی.بی.اس نیوز، کیسلیاک گفت که وی قصد ندارد که اسم همه این افراد را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فهرست این افراد به قدری طولانی است که نمی توانم طی بیست دقیقه اسامی آنها را مرور کنم.
کیسلیاک این اظهارات را در گفت وگو با شبکه Russia-1 بیان کرد. این گفت و گوی تلویزیونی بعد از جلسه استماع 'جف سشنز' وزیر دادگستری آمریکا در کمیته قضایی مجلس نمایندگان این کشور پخش شد.
سشنز که سناتور بود سال گذشته دو بار با کیسلیاک دیدار کرده بود. طبق گزارش ها، وی و سفیر پیشین روسیه درباره مسائل مربوط به انتخابات صحبت کرده اند.
سشنز اولین سناتوری بود که از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 حمایت کرد. او در جلسه استماع برای تایید صلاحیتش برای وزارت گفته بود که «با روس ها ارتباطاتی نداشته است».
وزیر دادگستری آمریکا روز پنجشنبه در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان باید در این مورد توضیح می داد که آیا در مورد تماس با روس ها دروغ گفته است یا نه؟
سشنز پیش تر در نامه ای به کنگره گفته بود که شهادتش در کنگره «درست» بوده اما تایید کرد که با سفیر پیشین روسیه در آمریکا دیدار کرده بود.
کسلیاک درخصوص اینکه آیا سشنز حقیقت را بیان کرده، اظهار داشت: به شما می گویم که نه فقط در یک جلسه ملاقات، نه با سشنز و نه با هیچ فرد دیگری از هیچ استدلالی استفاده نکردیم که نتوانیم به طور عمومی در مورد آن صحبت کنیم.
او افزود: این مساله دیگر فقط در مورد من نیست. این جنگی میان مخالفان رئیس جمهوری آمریکا با وی و اطرافیانش است.
سفیر سابق روسیه در آمریکا اظهار داشت : این تصور که روسیه با دخالت در انتخابات 2016، «رئیس جمهوری آمریکا را انتخاب کرده» سخنی «بیهوده» و «بسیار غم انگیز» است.
شبک**9423**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت