Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمیرانات- قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از ارسال ۱۰ کامیون و ۴ نیسان کمک های مردمی شمال تهران به زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید سعادتمندی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حادثه ی دلخراش زلزله‌ی کرمانشاه و سر پل ذهاب، شهروندان شمال تهران با همکاری سراهای محلات ۲۷گانه این منطقه اقدام به جمع‌آوری کمک های مردمی و اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان در قالب ۱۰ کامیون و ۴ نیسان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انواع رختخواب،‌ پوشاک، موکت، مواد شوینده و بهداشتی، لوازم مورد نیاز نوزادان، دارو، مواد غذایی و... از جمله کالا های جمع‌آوری شده در سراهای محلات بوده است.

قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهرانتصریح کرد: کمک های مردمی تحویل سپاه پاسداران و سازمان هلال احمر داده شد و تعدادی از محلات نیز به طور جداگانه اقلام جمع آوری شده را به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

وی افزود: مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک نیز با همکاری معاونت فنی عمران این منطقه و خیرین محلات دزاشیب و شهرک گلها نیز اقدام به جمع‌آوری موارد مورد نیاز و ارسال دو دستگاه خاور به مناطق زلزله زده غرب کشور نمودند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: ۹ مسجد و ۲۰ خیریه موجود در دو شهرک شهید محلاتی و قائم (عج) در ناحیه ده منطقه یک نیز اقدام به جمع‌آوری کمک های مردمی و ارسال آنها نمودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق