Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام ۵ دستگاه آمبولانس و تجهیزات پزشکی توسط سپاه این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی حسین پازدار در نشست با خبرنگاران با اشاره به ارسال کمک های سپاه لرستان برای مردم زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: سپاه لرستان از همان ساعات اولیه حادثه با بسیج امکانات سازمانی خود و همچنین جمع آوری کمک های مردمی از محدود استان هایی بود که اقدام به امداد رسانی به زلزله زدگان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال امکانات راهسازی به مناطق زلزله زده گفت: اعزام دو دستگاه لودر، دو دستگاه تریلر، چهار دستگاه تانکر آبر رسانی، دو دستگاه کمپرسی، یک دستگاه جرثقیل، دو دستگاه خودرو سوخت رسان، پنج دستگاه آمبولانس و امکانات پزشکی و دارو از جمله کمک های سپاه لرستان به استان زلزله زده کرمانشاه بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اعزام ۲۷ میون کمک های جمع آوری شد از سوی سپاه لرستان به کرمانشاه بیان داشت: همچنین تعدادی از نیروهای سپاه و بسیجیان لرستان در مناطق زلزله زده مشغول کمک رسانی به مردم هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی