Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره چگونگی داوری آثار اظهار کرد: دسته بندی آثار ارسالی از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور انجام و با توجه به اینکه روز دوم داوری ها را سپری کردیم، برخی نشریات با توجه به شاخص های مورد نظر، توانستند امتیازات لازم را کسب و برگزیده شوند.

احمد نادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا افزود: نکته جالبی که در بررسی آثار دانشجویی رویت شد، این است که سطح آثار و نشریات دانشجویی با توجه به نوپا بودن این جشنواره، با نشریات دانشگاه های سراسری رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بیان این مهم که ده سال سابقه مطبوعاتی و کار داوری بنده در سطوح مختلف دانشگاهی، توانسته یک کار داوری منصفانه را در این جشنواره نمایان کند؛ خاطرنشان کرد: سطح نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد رشد کرده و نیازمند زمینه سازی فرهنگی برای رشد و بالندگی و حمایت ویژه از سوی مقامات مسئول است.

نادری گفت: زمینه سازی برای فضای آزاداندیشی در نشریات دانشجویی با رعایت خطوط و قوانین موجود، زمینه ساز افزایش نشریات و آثار فاخر در حوزه فرهنگی محیط های دانشگاه آزاد حتی در رقابت با مراکز علمی دیگر است که مسئولان فرهنگی نباید با توجه نکردن به این مقوله سد راه رشد نشریات شوند.

این داور جشنواره با مهم ارزیابی کردن جایگاه نشریات در جوامع امروز و آموزش و پرورش استعدادهایی که در راه علم، قلم فرسایی می کنند؛ تصریح کرد: دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی، گامی بلند به سوی جایگاه واقعی رسانه های مکتوب برداشته است.

وی گریزی هم به فضاهای مجازی و چند رسانه ایی زد و در مقایسه با رسانه های مکتوب خاطرنشان کرد: گرچه به اقتضای زمان افراد جامعه در شبکه های مجازی به دنبال محتوای خود می گردند؛ اما نباید فراموش کرد که همچنان، کتاب و مجلات و نشریات جایگاه واقعی خود را از دست داده اند.

نادری یادآور شد: معتقدم که گسترش شبکه های مجازی نمی تواند از ارزش معنوی آثارمکتوب بکاهد؛ از این نکته نظر که رسانه های مکتوب به عنوان منابع رسمی تر، همیشه مورد توجه مخاطبان بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که از هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان کسی یاد می‌شود که باعث رقم خوردن بزرگترین شکست نظامی در تاریخ مجعول این رژیم شده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند که هالیوی نتوانست شکست مذکور را به پیروزی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کند.

رسانه‌های عبری زبان در خصوص مذاکرات آتش بس میان تل آویو و حماس گزارش دادند: با وجود تمام سخنان مطرح شده طی شب گذشته، جنبش حماس بر این مساله تاکید دارد که پایان جنگ در نوار غزه در توافقنامه آتش بس به صورت مکتوب ذکر شود.

در این گزارش آمده است: حماس اصرار دارد که تنها به ارائه تضمین‌ها اکتفا نشود و توافقات آتش بس به صورت مکتوب درآید.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز امروز در گزارشی نوشت که مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که در غزه از لحاظ نظامی به بن بست رسیده اند.

لازم به ذکر است شب گذشته هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

کد خبر 6096996

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی