Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: در سال جاری تسهیلات مشاغل خانگی از ۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال برای هر فرد متقاضی افزایش‌ یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، روز گذشته جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان پیرامون فرایند صدور و تمدید مجوز مشاغل خانگی در حوزه سازمان جهاد کشاورزی به واحدهای تابع شهرستان، در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه اظهار کرد: کسب‌وکارهای خانگی یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد است، که انجام این نوع کسب‌وکارها در منزل، مزایای بسیاری برای شاغلان آن دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه افزود: باهمت و تلاش، می‌توانیم بخشی از مسائل و مشکلات بیکاری را با مشاغل خانگی رفع یا کاهش داده و درآمد خانواده‌ها را افزایش دهیم.

زارع خاطرنشان کرد: در سال جاری باهدف جهت‌دهی تسهیلات به مشاغل زودبازده و دارای بازار مناسب، سقف تسهیلات مشاغل خانگی از ۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال برای هر فرد متقاضی افزایش ‌یافته است.

وی گفت: متقاضیان مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به سایت https://mkh.mcls.gov.ir و متناسب با نوع فعالیت موردنظر خود، یکی از برگه‌های ثبت‌نام (مستقل، تحت پوشش یا پشتیبان) را تکمیل کنند. پس از بررسی و تأیید فرم‌ها توسط دستگاه اجرایی ذی‌ربط، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز طرح را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند