Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری افزود: باید از نوعدوستی ملت ایران تشکر کرد و با مدیریت بهینه بیشترین خدمات را به حادثه دیدگان داد و التیامی بر درد آنان بود.
وی گفت: مردم باید در کمک به زلزله زدگان به نیازهای اساسی در شرایط سرما توجه داشته باشند و کمک های هدفمند به این مناطق ارسال شود.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی سرمایه بزرگی در التیام دردهای زلزله است اما همه باید توجه کنیم که در ساخت و سازها نیز با رعایت استاندارد از وسعت خسارات در حوادث قهری جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام نیشابوری عنوان کرد: در زلزله اخیر مردم ایران به ندای رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و به یاری هموطنان شتافتند از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به خاطر کمک تشکر می شود.
وی گفت: باتوجه به اینکه فصل سرما نزدیک است باید برای اسکان زلزله زدگان تلاش مضاعفی شود و ستاد مدیریت بحران با سرعت عمل بیشتری در بازسازی ها وارد شود.
امام جمعه آشتیان گفت: توطئه جدید غربی عربی با محوریت عربستان بعد از ناکام ماندن استکبار در منطقه و عدم موفقیت در جنگ های نیابتی، ایران هراسی، شیعه هراسی، فتنه داعش و تکفیری با راهبری آمریکا و اسرائیل با محوریت سعودی ها راه افتاده است.
حجت الاسلام نیشابوری افزود: قدرت حزب الله باعث امنیت لبنان و منطقه شده است و تمام سنی ها و قومیت ها از حزب الله حمایت می کنند و همه پشت حزب الله هستند.
وی گفت:مردم لبنان فهمیده اند که به عربستان نمی توان اعتماد کرد و ملت لبنان و حزب الله از این فتنه هم عبور خواهند کرد و پیروز خواهند شد.
امام جمعه آشتیان بیان کرد: حمایت از مردم مظلوم یمن وظیفه دینی است و مجامع جهانی باید در قبال جنایات در یمن حساس باشند و آن را محکوم کنند.
حجت الاسلام نیشابوری افزود: ادامه محاصره یمن عملی غیر انسانی است و با هیچ منطقی سازگار نیست جز منطق آل سعود که منطق جاهلیت است و متاسفانه امروز فریاد ملت مظلوم یمن به جایی نمی رسد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در استان مرکزی در 33 شهر برگزار می شود.
6013/3017/خبرنگار :مصطفی مجللی نسب***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد