Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:57:09 GMT

پیشرفت سه درصدی طرح ممیزی شهرداری خرم اباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۷۴۷۸

پیشرفت سه درصدی طرح ممیزی شهرداری خرم اباد

به گزارش خبرانلاین لرستان .جلسه بررسی روند اجرای طرح ممیزی به ریاست وحید_رشیدی شهردار خرم آباد و با حضور مهدی_گلمیرزایی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری، معاونین شهردار، مدیران مناطق سه گانه، مدیرعامل و کارشناسان شرکت فرازمین به عنوان پیمان کار پروژه در دفتر شهردار برگزار شد. مهدی گلمیرزایی با تشریح طرح فوق گفت: روند پیشرفت 3 درصدی طرح با گذشت بیش از یک سال که از آغاز پروژه گذشته و در شرایطی که مبلغ 600 میلیون تومان از مبلغ قرارداد پرداخت شده است، به هیچ وجه رضایت بخش نیست و متاسفانه تا به حال هیچ فیش نوسازی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان فاوا افزود: پروژه ی ممیزی خروجی مثبتی برای شهرداری بدنبال نداشته است. مدیرعامل شرکت فرازمین پیمان کار پروژه ی ممیزی نیز دقایقی در خصوص روند اجرای طرح برای حاضرین توضیحاتی ارائه داد. وحید رشیدی شهردار خرم آباد پس از شنیدن صحبت های مدیرعامل شرکت فرازمین به عنوان پیمان کار پروژه بیان کرد: به اندازه ی کافی برای اجرای این طرح زمان از دست رفته است، می بایست با آسیب شناسی و پیگیری تمام وقت کارشناسان شهرداری ، پیمان کار طرح متعهد شود تا پایان سال 96 طرح ممیزی در شهرداری های مناطق یک و دو خاتمه یابد. در انتهای جلسه مقرر گردید کمیته ی فنی پروژه با حضور کارشناسان شهرداری و شرکت فرازمین طرح زمان بندی شرکت در محل سازمان فاوا مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد. ۴۶

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر