Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@02:12:47 GMT

عراق به عمر تروریست‌ها پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۷۹۸۷

وزیر خارجه عراق تاکید کرد که عراق کانون توجه جهانیان برای مبارزه با تروریسم بود و توانست به عمر گروه‌های تروریستی پایان دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که عراق کانون توجه جهانیان برای مبارزه با تروریسم بود و توانست به عمر گروه‌های تروریستی پایان دهد.
به گزارش خبرگزاری رسانه‌های عراق (واع) ابراهیم جعفری، روز جمعه (امروز)، اعلام کرد عراق به عمر گروه‌های تروریستی از جمله گروه [تکفیری- وهابی] داعش پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر ابراهیم جعفری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد جعفری در دیدار با سفیران کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و کاردار آمریکا در عراق درباره تحولات سیاسی و امنیتی عراق و نیز رویدادهای منطقه رایزنی و گفتگو کردند.
بر اساس این بیانیه، در طول تاریخ، هم‌صدایی جهانیان درباره عراق و موضوع مبارزه با تروریسم بی سابقه بود. عراق کانون تمرکز جهان در موضوع مبارزه با تروریسم بود.
وی افزود: عراق به دوره گروه های تروریستی پایان داد و شکست سختی به آن‌ها وارد کرد و اکنون جز اندکی از آن‌ها در عراق باقی نمانده است و بغداد پیروزی نهایی و آزادی کامل خاک خود از دست تروریست‌ها را اعلام خواهد کرد.
در این دیدار، دیپلمات ها و سفیران غربی نیز بر حمایت کشورشان از عراق در زمینه های مختلف تاکید و از پیروزی عراقی ها در جنگ علیه گروه‌های تروریستی قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با «داعش» بازداشت کردند.

وی گفت که این بازداشت‌ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور ترکیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشور خود با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!