Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@17:13:56 GMT

سوگواره «چهل و هشتم» در شبکه افق

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۹۱۱۳

سوگواره «چهل و هشتم» در شبکه افق

فرهنگ > تلویزیون - برنامه «چهل و هشتم» ویژه ایام سوگواری ماه صفر، به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه برنامه ایام پایانی ماه صفر به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه «چهل و هشتم» قرار است تا 28 آبان ماه به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن برود. گفت‌وگو با شاعران آیینی و کارشناسان مذهبی و پخش نماهنگ‌هایی با موضوع این ایام، بخش‌های مختلف برنامه «چهل و هشتم» را تشکیل می‌دهند.

به این ترتیب، ساعت 22 جمعه 26 آبان، بخشی از برنامه «چهل و هشتم» به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و زمان پخش آن در روز شنبه، بعد از نماز مغرب خواهد بود. همچنین برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» شنبه 27 آبان، در قالب همین برنامه روی آنتن می‌رود.

در روز یکشنبه هم شاهد پخش برنامه «چهل و هشتم» در سه بخش خواهیم بود که ویژه برنامه شام غریبان از حرم مطهر رضوی و بعد از اقامه نماز مغرب روی آنتن خواهد رفت.

58242

کلید واژه‌ها : تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»