Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - مردم آستارا در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در خیابان های این شهر به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا جمع کثیری از شیفتگان نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) از رو به روی مقر سپاه ناحیه آستارا تا مسجد جامع این شهرستان با پای پیاده به سینه زنی و عزاداری خیابانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردان و زنان شرکت کننده در این آئین که در بین انان تعدادی از اتباع جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند با پوشیدن لباس های سیاه، علاقه و احترام خود را به پیامبر خدا (ص) و اهل بیت نشان دادند .
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا در خصوص این آئین گفت: سنت نبی مکرم اسلام (ص) را باید در زندگی خودمان جاری کنیم تا به سعادت نهایی دست یابیم.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی افزود: روز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) از بزرگترین مصیبت های جهان است و یکی از بزرگترین دلایل برتری پیامبر اکرم (ص) نسبت به سایر پیامبران، رهاورد آسمانی آن حضرت یعنی قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه در وصف ویژگی های حضرت محمد مصطفی (ص) زبان و قلم قاصر است، افزود: مهربانی و نرم خویی با مردم، پرهیز از خشونت، عفو و گذشت، گشاده رویی و قاطعیت در انجام امور مسلمانان از ویژگی های بارز اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)