Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، غلامعباس غلامزاده با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت:  با تلاش های شبانه روزی نیرو های انتظامی چهارمحال و بختیاری در سالجاری کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون  بیش از یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

 

وی اظهار داشت: در سالجاری ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی و تمام اعضای آنها دستگیر شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال جاری ۳۱ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی و توقیف شده است.

 

کشف ۲۳۹ کیلو گرم تریاک در یک عملیات پلیسی

وی ادامه داد: آخرین محموله مواد مخدر کشف شده در این استان، شامل ۲۳۹ کیلو گرم تریاک از یک خودرو وانت بوده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این خودرو در محور سمیرم - بروجن شناسایی و توقیف شده است.

 

وی ادامه داد: مباره با مواد مخدر از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری است که در سالجاری نظارت ها و بازرسی ها در این زمینه تشدید شده است.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز