Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: راننده بوکانی سوار بر خودروی نیسان که قصد داشت محموله کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده برساند در حادثه تصادف به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ابوبکر معروفی راننده خودروی کمک های مردمی شهرستان بوکان برای زلزله زدگان غرب کشور در مسیل سرپل ذهاب بود که در مسیر جاده چشمه رزشک با خودروی دیگری تصادف Crash کرد و به کام مرگ فرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از مرگ این راننده نیسان اهالی شهر سنندج در چهارراه ادهم مظفری (کامیاران ) با در دست داشتن گل و دست نوشته هایی به استقبال پیکر این راننده بوکانی رفتند.


بنا به این گزارش، طبق آخرین اخبار رسیده از همراهان حاضر در کاروان تشییع ابوبکر معروفی ، کاروان فوق ساعت 16:00 امروز از کامیاران به سمت سنندج در حال حرکت است .
با توجه به حرکت کاروان از کامیاران به سمت بوکان ، حوالی ساعت 19:00 لغایت 20:00 وارد سقز خواهد شد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی

بخش‌هایی از مناطق شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی ییلاقی است و در این مناطق کوچ نشین‌ها و عشایر ساکن هستند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مسیر‌های مواصلاتی این مناطق به صورت خاکی و خطرناک است به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست هموارسازی این مسیر‌ها را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و درود، درخواست اصلاح راه‌های عشایرنشین و کوچ نشین شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی را داریم. مسیر‌های ییلاق شهرستان اهر خیلی نامناسب و پرخطر است باید گاردریل و بتن ریزی شود هنگام بارندگی خطر بیشتری جان اهالی را تهدید می‌کند. این مسیر‌ها خاکی و درخواست شن ریزی، ماسه ریزی و یا آسفالت را داریم.

منبع: ابراهیم مرادی - آذربایجان شرقی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی