Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر کارچان بیش از پیش نیازمند توجه در حوزه امکانات و تسهیلات است که اخیرا طی جلسه ای در وزارت کشور با این مساله موافقت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز جمعه در جمع مردم کارچان اراک، ضمن تسلیت ایام سوگواری ۲۸ صفر اظهار داشت: امیدواریم خداوند در دو ماه محرم و صفر که ماه حزن، اندوه و عزای اهل بیت است توفیقات عزاداری شایسته ای را نصیب ما کرده باشد و نام ما در دفتر سوگواران حقیقی حضرت اباعبدالله (ع) و اهل بیت(ع) ثبت و ضبط شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اراک، خنداب و کمیجان بیان داشت: امامزاده مرضیه خاتون(س) کارچان، با تلاش ها و پیگیری های مردم این شهر احیا و بنای آن ساخته شد و امیدواریم این بنا به قطب فرهنگی شهر کارچان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: مباحثی مثل ضرورت وجود پاسگاه، برخورداری از آمبولانس و... برای شهر کارچان در جلسه های پیشین به تفصیل مطرح و پیگیری هایی نیز انجام شده و در همین راستا هفته گذشته جلسه ای در وزارت کشور با حضور شهردار کارچان برگزار شد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اذعان داشت: به منظور رفع مشکلات و کمبودهای شهر کارچان در این جلسه مقرر شد امکانات و تسهیلات لازم در اختیار شهرداری کارچان قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: شهر کارچان به عنوان شهری نوتاسیس با مردمی شهید پرور و قرار گرفتن آن در نزدیکی یکی از محورهای اصلی ارتباطی، نیازمند امکانات و تسهیلات ویژه برای آبادانی و در نتیجه ایفای نقش خود به بهترین نحو ممکن است.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این قول را به مردم می دهم که در چهارچوب اختیارات و وظایف خویش به حل مسائل و مشکلات شهر کارچان بپردازم و از قول های نشدنی پرهیز می کنم، چراکه نمایندگان وکیل مردم در مجلس هستند و این اعتبار بخشی از مردم است پس نمایندگان باید زبان گویای مردم باشند.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در پایان گفت: خط مشی ما به عنوان نماینده مردم عمل کردن به وظایف می باشد و سعی دارم در این زمینه به نحو مطلوب عمل کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد