Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@02:31:11 GMT

مردم لبنان باید درباره مسائل کشورشان تصمیم گیری کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۱۱۲۵

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور خارجه روسیه: این مردم لبنان هستند که باید درباره همه مسائل و بدون مداخله خارجی و از طریق گفتگو بر اساس قانون اساسی تصمیم گیری کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای لبنانی خود در مسکو تاکید کرد مردم لبنان باید خود درباره مسائل کشورشان تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه تلویزیونی ای پی تی ان؛ لاوروف گفت باور داریم این مردم لبنان هستند که باید درباره همه مسائل و بدون مداخله خارجی و از طریق گفتگو بر اساس قانون اساسی و حفظ منافع همه نیروهای اصلی سیاسی و گروه های قومی تصمیم گیری کنند.
جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان نیز گفت، امیدواریم روسیه بتواند به نقش در حال رشد خود در کمک به ایجاد توازن در منطقه ادامه بدهد زیرا منطقه ما بدون حفظ توازن قادر به ادامه بقاء نخواهد بود.
باسیل افزود، مشکل اینجاست که ما با مشکلاتی روبرو هستیم که باعث ایجاد ثبات در منطقه نمی شود. امید داشتیم بتوانیم به سوی ایجاد ثبات و رفاه حرکت کنیم.
دانلود

دانلود

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد