Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محورها خبر داد.به گزارش بلاغ، رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مراد حیدری با اشاره به ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به مناطق زلزله زده، گفت: هم اکنون ترافیک درمحور‌های منتهی به ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب، سنگین، اما روان است.

وی افزود: جهت روان شدن ترافیک در این محور‌ها به ناچار محدودیت‌های ترافیکی اعمال کرده‌ایم.

حیدری با بیان اینکه درچند بخش مسیر ایست و بازرسی قرار داده شده است، گفـت: تردد خودرو‌های باربری به سمت مرز پرویز خان و نیز خودرو‌های شخصی که بدون هدف و صرف بازدید به مناطق زلزله زده آمده‌اند، ممنوع است.

وی از فعالیت ۴۵ اکیپ پلیس راه در محور‌های منتهی به مناطق زلزله زده خبر داد و اظهار کرد: ترافیک سنگین مسیر موجب کندی امر امدادرسانی شده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از مردم خواست کمک‌های خود را به نهاد‌های امدادی مانند هلال احمر داده و از آمدن به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند