Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@07:28:24 GMT

از مورینیو و ساوث‌گیت تا کی‌روش و برانکو

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۱۲۸۵

خرداد:یک سایت پرتغالی از جدال‌های مربیان باشگاهی و ملی سخن به میان آورده است.
به گزارش خرداد، ایسنا و به نقل از سایت پرتغالی بانچدا، تیم ملی انگلیس در بازی برابر آلمان از فیل جونز استفاده کرد که در تیم باشگاهی خود به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود. این بازیکن در نیمه نخست دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت تا مورینیو به انتقاد از گرت ساوث‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: "بازی دادن به فیل جونز در این دیدار اشتباه بود و ساوت گیت نباید به این بازیکن بازی می داد. همانطور که با برخی بازیکنان مانند درینک واتر (بازیکن چلسی) و فابین دلف (بازیکن منچسترسیتی) مراعات به خرج می دهد".
این اولین بار نیست که مربیان باشگاهی با مربیان ملی دچار اختلاف می شوند. در ایران نیز این درگیری بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکویچ رخ داد و برانکو عنوان کرد سرمربی تیم ملی در زمان خارج از برنامه‌های فیفا بازیکنان را به اردو می‌برد و این باعث می‌شود فشار زیادی روی بازیکنان باشد و تیم در لیگ قهرمانان موفق نشود و همین باعث شد تا کی‌روش 7 بازیکن پرسپولیس را از تیم ملی کنار بگذارد.
همچنین سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو نیز این هفته با سرمربی تیم ملی پرتغال یعنی فرناندو سانتوس به مشکل خورد و عنوان کرد بازی دادن دانلیو پریرا خسته برابر عربستان و آمریکا عقلانی نبوده است.
این درگیری‌ها و اختلاف‌ها بین مربیان باشگاهی و ملی نشان از نبود یک استاندارد رفتاری بین مربیان بوده است که باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود. برچسب ها: مربیان ملی ، مربیان باشگاهی ، مربی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند